tirsdag den 2. februar 2010

Ny Opslagstavle.



Det er ved at være et stykke tid siden, jeg har været på bloggen.
Har haft det træls med hoved og nakke.
Da jeg var ovenpå igen fik jeg Kenneth til at hjælpe mig med denne fine tavle.
Så nu er min opslagstavle til kontoret færdig, syntes selv den blev god.
Og så fandt jeg en god ide til at bruge resten af stoffet fra Greengate.
I lang tid har det generet min patentlige hjerne, at vores mobil ladere lå og flød alle vegne, når vi skulle lade dem op.
Så jeg har syet en lille pose til at hænge op, når vi lader telefonen op.
Nu mangler jeg bare at sy en til Kenneth og Christoffer.
Håber i kan bruge ideerne.
Knus Susi




2 kommentarer:

  1. Hej Susi. Hvor er du altså kreativ. En rigtig god ide med den pose til mobilen :-). Jeg elsker også selv at finde på nye måder at gemme alle de grimme "nymoderne" ting væk i. Vore venner er stadig rystet over at jeg købte en stor flot fladskærm.......- og så puttede den i et skab ! Haha... Væk med den siger jeg bare !!! Mange hilsner fra Conny

    SvarSlet
  2. Så nydelig tavlen ble!
    Og den posen kunne syes og selvfølgelig, jeg skal absolutt lage slike;)
    Takk for gode tips Susi;)

    Klem Line

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.