torsdag den 29. april 2010

I gang med symaskinen...

Nu skal der gang i symaskinen, har købt vildt ind af Greengate´s viskestykker til at sy af.
Samt lidt ternet og prikket fra Stof og Stil, som jeg syntes passer rigtig fint til Greengate
Er vild med sommeren´s kollektion især Sofia White.
Men Greengate har ikke lavet nogen af de stor puder i år og dem kommer jeg til at mangle på min veranda.
Det er så skønt at ligge på bænken, med en masse puder.
Så nu står den på syning, sammen med min veninde Trine.
Var i Ikea forleden for at hente 6 nye stole til mit langbord på verandaen, det blir super dejligt, når den er klar og vi får lidt varme:-)
Vender tilbage med billeder af mine puder....


2 kommentarer:

  1. Hej Susi.. Glæder mig meget til at se dine nye hjemmelavede greengate puder!! Knus Louise;-)

    SvarSlet
  2. Hej Louise.
    Jeg er i fuld gang, så det varer ikke så længe før de er klar.
    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.