lørdag den 22. maj 2010

Rigtig god Pinse.

Hej allesammen.
Jeg ønsker jer en rigtig god pinse og håber i allesammen har nydt eller nyder det gode vejr.
Der har været meget stille her på min blog og grunden er, at jeg har været meget dårlig med min migræne og nakkesmerter, som jeg døjer med.
Og så kan jeg bare slet ikke sidde ved computeren.
Det er så træls, men der er ikke så meget at gøre ved det.
Jeg har lært at nyde de gode dage.
Men imens jeg har været syg har min mand Kenneth snedkeret et spisebord til vores ældste søn Claes og vores svigerdatter Annette.
Han havde fundet et gammelt bord, hvor han kunne bruge benene.
Så han har lavet et super flot spisebord  på 1 meter i bredden og 2 meter i længden.
Og har malet det med blank hvid maling.
Bordpladen har han lavet af gamle gulvbrædder uden alt for mange ormhuller, det gad de unge mennnesker ikke at ha´:-)) selvom jeg syntes det er fedt.
Håber de blir glade for det, de har ikke set det færdig malet endnu.
Læg lige mærke til de flotte kraftige ben...







3 kommentarer:

  1. Önskar dig också en trevlig pingst (utan migrän).
    Så fint bord, det måste de nya ägarna bli glada över.
    Här ska också målas, köksbord och stolar i glans 80, så det blir blankt!
    Agneta

    SvarSlet
  2. Hej Susi.. Det var da træls for dig med de smerter:-( Bordet er godt nok fint!!Meget kreativ mand du har der:-) Jeg håber at du får en god pinse uden migræne;-)Knus Louise

    SvarSlet
  3. Tak søde Louise.
    Jeg har fået det bedre, så jeg håber det vender for denne gang.
    Og endnu en gang tak for den fine adward.
    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.