torsdag den 23. september 2010

Gammelt Skolebord.

Vil lige vise jer hvordan Kenneth har tryllet et gammelt skolebord om til et fint konsol bord.
Det var min veninde Rikke, der gerne ville have ham til at fikse det lidt op.
Og her ser i det fine resultat.
Det skal lige siges, at det ikke er første gang, han laver et gammelt skolebord om til noget andet.
For nogle år siden lavede han to borde, det ene fik min Veninde Birgit i gave, da hun  fyldte 50 år.
Det var med fliser på bordpladen, lameller i bunden og med hjul på benene.
Det skulle bruges udenfor, som ekstra bord til at sætte maden på, når de grillede.
Nu mangler han kun tre mere...
Han blir så glad ,når jeg minder ham om det...






7 kommentarer:

  1. Wauw - jamen utroligt og fantastisk !

    Har ikke glemt din præmie søde Susi, arbejder bare i døgndrift og har ikke nået det.

    Sender lidt ekstra med i pakken fordi du så´n må gå og vente... Håber du tilgiver :oj

    Kh og knus
    Loppe

    SvarSlet
  2. Så lekkert det ble :-) Det ligner litt på bordet jeg malte her i sommer bortsett fra skuffene :-D

    Ha en fortsatt fin kveld og klem fra Siv

    SvarSlet
  3. Så flott det ble, artig å se hva en kan til med noen få grep.
    Nytt ut av noe som er brukt, kjempefint!

    hilsen fra Mimmi-Leone

    SvarSlet
  4. Hej Susi,

    Ihh hvor et skønt bord. Jeg har for nylig opdaget din fantastiske blog. Jeg synes, at du har en skøn og virkelig gennemført stil. Købte i går inspireret af dig mine første 3 Green Gate kopper - regner med at de skal bruges på bordet til min datters konfirmation til maj med nogle blomster eller blomsterløg i - og så kan jeg jo nyde dem fremover med dejlig te. Glæder mig til at få flere ideer og følge dine konfirmationsforberedelser. Kh Anne

    SvarSlet
  5. Man kan knappt tro det är samma bord!
    Ha en riktigt skön helg!
    Kram Pia

    SvarSlet
  6. Japp,gammalt är absolut finast och ditt bord blev ju jättefiiiint...:))...Önskar dig en underbar och skön helg..KRAAAM/Annelie

    SvarSlet
  7. Super flot - han er dygtig ham Kenneth...

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.