fredag den 5. november 2010

Nyt bestik fra Greengate.

Så er jeg klar igen, efter nogen hårde, men hyggelige dage med fødselsdage i familien.
Og for det ikke skal være løgn, skal vi til fødselsdag igen idag, men det er ude af huset, så kan jeg slappe lidt af...
Igår fik jeg min pakke, jeg havde bestilt fra Maihuset, med det grønne bestik jeg manglede.
Hun kører 20 % på det, så hvis det er lige det du mangler, så kig ind på hendes netbutik, som også forhandler mange andre lækre ting og sager.
Jeg samler jo sammen til min søn´s konfirmation, så jeg ikke skal ud og lejet noget kedeligt hvidt.
Så nu mangler jeg kun to sæt rød.
Hvis du ser et sted, hvor det er på tilbud, så giv mig lige et praj:0)
Men ellers mangler jeg store tallerkner, som jeg håber, der er en, der lige pludselig giver lidt rabat på.
Men har også mest lyst til at vente og se deres sommer kollektion, og håbe på der  kommer nye farver i den store tallerken.
Håber så inderligt, de vil lave den nye serie fra vinter kollektionen.

Ønsker jer allesammen en dejlig weekend og takker for alle de søde kommentarer og til alle jer der har lagt sig som følger af min blog.
Og sidst men ikke mindst, en stor tak til Emmeline, som har linket til min blog...

Knus Fra Susi


16 kommentarer:

  1. ååå så gøy:) Du skal ha konfirmasjon du også.
    Det skal jeg også, men jeg tror ikke at jeg kan satse på å kjøpe inn Greengate til hele den forsamlingen. Vi skal være 45 personer til bords og så mye bestikk har jeg rett og slett ikke råd til.... (*hehehe) Jeg ser at innlegget om bloggen din fikk 50 kommentarer på null komma niks. ALLE var så begeistret for bildene dine, du er FLINK!
    Jeg har hørt at du har hatt fransk landstil tidligere. Jeg vet ikke helt hvor fra? Men stemmer det? Hadde du blogg da også? Jeg kunne godt ha tenkt meg å se bilder, for du er så gjennomført i stilen så jeg tenker at det måtte se fantastisk ut. Sjelden at noen bytter stil forøvrig, så det er jo ekstra spennende med en sånn historie. Her skal det males i dag. Så skal jeg trekke stolene mine om med nye trekk i spennende farger --med hånklær fra GreenGate selvfølgelig:) Ha en fin dag:)

    SvarSlet
  2. Hej Emmeline.
    Jeg har Greengate stel til ca. 50 pers. mangler kun lige det røde bestik og 25 store tallerkner, så er den hjemme.
    Og hvis ikke jeg når at få råd til dem, har jeg fået lov til at låne af min søster.
    Men har også samlet i nogle år nu og har kun ønsket mig Greengate, siden jeg skiftede stil.
    Hvis du har lyst kan du se billeder fra mit stilskift i et af mine tidligere indlæg...
    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Hej Susi,

    Glæder mig til at se billederne fra konfirmationen af de flot dækkede borde. Greengate stel til 50 personer - wow!!! Jeg skal selv holde konfirmation for 50-60 personer i telt i haven. Vi har lejet service for jeg ville aldrig kunne få samlet sammen til 50 af noget som helst. I stedet er jeg begyndt at købe forskellige Greengate Café Latte kopper som jeg vil stille rundt om på bordene med forårsløg i - tror også at det bliver sødt! Måske jeg køber nogle servietter også og så ville jeg gerne have haft et par vimpler hængende i Greengate stof, men jeg har ikke syet i mange år, så det bliver sikkert ikke til noget. God weekend til dig! Kærlige hilsner fra Anne

    SvarSlet
  4. NB. Det var mig (Anne) der underskrev mig med Overballe før! Skulle lige finde ud af hvordan det hele virkede ;0)

    SvarSlet
  5. Til 50 personer !!! Nu tabte jeg godt nok underkæben helt ned på gulvet.

    Jeg håber virkelig, at du lægger i hobevis af billeder ind til den tid. Hvor bliver det bare flot. Det burde Greengate s´gu da sponsorere noget til.

    SvarSlet
  6. Hej Anne.
    Vi skal også være i haven.
    Så jeg skal også igang med at lave vimpler, men ved ikke helt, om jeg skal lave dem i stof eller papir.
    Tror ikke det er så svært at sy de der vimpler.
    Det ser også rigtig godt ud med små perlehyasinter i Greengats Cafe latta krus, det skal jeg også have på bordene.
    Glæder mig så meget til at pynte det.

    SvarSlet
  7. Hej Mutter.
    Ja! det gjorde ikke noget, hvis de havde lyst til at sponsere lidt tallerkner:0) de er lidt pebret.
    Skal nok tage en masse billeder...

    SvarSlet
  8. Hej igen Susi,

    Det er lige præcis små hvide perlehyacinter som jeg håber på at kunne få, men jeg ved ikke helt hvordan det ser ud med dem den 20/5 ellers måske nogle liljekonvaller. Glæder mig også til at pynte op og ikke mindst til at fejre datteren. Kærlige hilsner Anne

    SvarSlet
  9. Så heldig du er...det er jo så flott bestikk!! Ha en god helg.

    SvarSlet
  10. Masse fine bilder du viser, ofg for et FLOTT bord:) Du har det utrolig koselig, og jeg likte godt bordet, og stolene med ulike farger....
    Ha en fin helg....klem fra Katharina

    SvarSlet
  11. Jeg hadde ikke hørt om Greengate før jeg begynte å blogge, men nå kjenner jeg igjen det hvor det skal være :-) Det kan nok ha litt med at jeg følger bloggen din å gjøre ;-) Gleder meg til å se det konfirmasjonsbordet :-D

    Riktig god helg og klem fra Siv

    SvarSlet
  12. Hej Susi
    Hold da op... Hvor er det dejligt for dig. Jeg ville ønske det var mig. Jeg håber for dig, at du når dit mål. Vi skal også holde konfirmation til maj. Glæder mig allerede til at se dine billeder, af et vel dækket bord. Jeg vil så gerne have bestikket i rød og blå og kan ikke finde det, så jeg håber det er med i deres sommer kollektionen igen. Glæder mig til kateloget kommer. Sidste år da jeg skrev ønskeseddel omkring d. 20 nov. kunne man se Greengates sommer katelog, så det må jo snart værer på trapperne :-) Jeg håber du får en dejlig afslappet weekend.
    De bedste hilsner
    Annette fra Aalborg

    SvarSlet
  13. Hei igjen Susi:)

    Ja i dag har jeg vært innom og sett på innlegget om stilskifte. Det var jo bare helt utrolig lekkert før også, og jeg er så imponert over hvor gjennomført du klarer å ha det enten det er i sommerhus-stil eller i den franske landstil!!!

    Nå i kveld har jeg også fått en overraskende og veldig rørende telefon. Det var fra en eldre kollega som gikk av med pensjon for mange mange år siden. Hun er alltid så søt og snill og nå ville hun fortelle at hun hadde begynt å lese bloggen min. Derfor lurte hun på hvor jeg hadde kjøpt de to hvite hestene som jeg hadde på det spisebordet. En av hestene hadde danske flagg hadde hun sett. Jeg måtte jo forklare at dette var bilder fra en bloggekollega og at du er dansk. Så lovet jeg at jeg skulle skrive en hilsen til deg -og hilse fra henne -pensjonert lærerinne som var YR av begeistring for de vakre bildene--og nå drømte om to sånne hester. Hvis de er å skaffe??? Har du kjøpt de i en dansk butikk, vet du hvilket merke de er? Denne pensjonerte læreren har en søster som bor i Danmark så hvis jeg fant ut av det skulle hun SPORENSTREKS ringe til sin søster:)
    Så derfor plager jeg deg atter en gang med mine spørsmål:) Håper ellers at du har en fin fin helg:) God klem

    SvarSlet
  14. PS; Jeg glemte helt å si FEMTI tallerker???

    Jeg er nesten i SJOKK og skjønner at det gjelder å sette seg mål her i livet;) Det kommer til å bli LITT av et festbord, det er sikkert og visst!!!

    SvarSlet
  15. Hej Emmeline.
    Har lagt en besked på din blog.


    Tak til jer allesammen for jeres søde kommentarer.
    Knus Susi

    SvarSlet
  16. Hej Susi:0)
    Jeg fik også lavet en lille bestilling på Greengate bestik i torsdags, det var et ok tilbud;0) Men jeg kan overhovedet ikke finde dem i lyseblå nogen som helst steder. Røde er der godtnok, men ingen lyseblå.
    Hold da op... 50 tallerkener! Ja, vi skal have konfirmation i 2012, men jeg opgiver simpelthen og samle så mange tallerkener sammen, vi bliver mellem 60 og 70. Men hold da op, jeg ville gerne, det ville blive fantastisk!
    Jeg glæder mig rigtig meget til, at se dit bord til den tid;0)
    Knuser og god weekend

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.