onsdag den 16. februar 2011

Gammel Amagerhylde.

Sidste sommer var jeg så heldig, at finde denne fine gamle Amagerhylde på loppemarked til den nette
Sum af 30 kr.
Men den har nu fået en anden farve, efter min mand idag har sprøjt malet den.
Kan ikke vise jer den lige nu, først når jeg har afleveret den til  min niece Simone.
Hun må nemlig ikke se den her på bloggen, før hun skal have den.
Men jeg kan røbe den har fået en pang farve, der vil noget, så jeg håber den falder i hendes smag.
Ellers må den jo bare males om.

P.s
Nu får i lige et par billeder af det færdige resultat.
Har været i Hundested i weekenden for at fejre min niece der fyldte 20 år.
Og sammen med en kuvert med penge, gav vi hende den nymalet Amagerhylde i pink.
Og heldigvis faldt den lige i hendes smag.
Ellers havde skaden ikke været så stor, for så havde jeg selv beholdt den, syntes bare den blev kanon flot i den farve.









11 kommentarer:

  1. Håber på billede på et tidspunkt..Har selv en til og stå :o) som skal ha´en omgang farve..Meeen nok hvid :o)
    Fortsat go´aften
    Camilla :o)

    SvarSlet
  2. Heisann
    Så fin blogg du har! Og for et nydelig hus♥
    Ble spent på hvordan hyllen ser ut nå, så håper det kommer et bilde;) Ha en nydelig kveld, klem:)

    SvarSlet
  3. Tusen takk for at du vil følge bloggen min!

    Neste uke starter jeg en ny serie på siden min, og en av dine landsmenn (kvinne) er første mann ut, så følg med!

    Ha en deilig uke!

    Vennlig hilsen fra Frk.Fjong Ü

    SvarSlet
  4. Kan tænke mig den er blevet flot...glæder mig til at se den...:-o)


    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  5. De er allertiders de gamle hylder. Jeg har også lige gjort en i stand, måske du har lyst til at se den på min blog? KH Christina.

    SvarSlet
  6. 30 kr! Det var sørme billigt! Den er så fin med de mange krummelurer. Jeg er spændt på at se den i "den nye udgave" :-)

    Mange hilsener Solsikke

    SvarSlet
  7. Hej Susi.....
    Jeg ville bare lige sende lidt varme tanker.. Du skrev at når du havde det rigtigt skidt nogle dage, var selvfølgelig ikke så meget på bloggen... Så ville også bare høre om du er ok, og jeg håber du snart får det bedre.
    Jeg har selv været væk en lille uge, da jeg har haft det rigtigt dårligt, men håber på bedring nu..
    Sender lige en masse varme og kærlige tanker..
    Smil fra Tina

    SvarSlet
  8. Wow der var du godt nok heldig :)

    Glæder mig helt til og se den nu :)

    SvarSlet
  9. Hei, takk for hyggelig hilsen. God vinterferieklem fra Siv

    SvarSlet
  10. Superkul hylle!! Det må jeg virkelig si. Synes bloggen din er helt topp! Legger meg til som følger :)

    Klem Ellen

    SvarSlet
  11. Ja, det er da lige din farve. Jeg synes også den er helt fantastisk. Flot arbejde, og dejligt, at niecen blev glad:-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.