torsdag den 24. marts 2011

Greengate genbrug.

For et stykke tid siden skiftede jeg mit det gamle Greengate strygebetræk ud med et nyt.
Syntes det nye Pale Blue var super flot og mit det gamle, var efterhånden blevet noget brændt.
Men jeg nænnede ikke at smide det ud, da det stadig var pænt nogen steder.
Så jeg fik den ide, at jeg kunne sy æggevarmer af resterne, for så kunne de jo holde på varmen, med det skumgummi, der var syet fast i betrækket.
Så det har jeg gjort idag, hele ni stk´s blev det til.
Syntes faktisk de blev rigtig søde.
Hvad syntes i???






25 kommentarer:

  1. Jeg synes faktisk også de er rigtig søde....og sommerlige!

    SvarSlet
  2. Jeg siger, hvis bare jeg selv var så dygtig og kreativ, for hvor er de fine og sikke en super ide.! Det bliver hyggeligt på morgenmordet. :-)
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Super smarte og søde også er det tilogmed genbrug...:-)
    Det kan jeg lide..:-)
    Synes de lover herligt havevejr idag...solen skinner, men her hos os er det nærmest storm. Iskoldt er det.Sådan har det været de 3 sidste dage.
    Jeg var lige ude med hundene og da var jeg rigtig bange for at få et træ i hovedet.
    Hvordan er det i Farsø...?

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  4. Smart...og jo de er søde... :o)

    SvarSlet
  5. De er rigtig søde og vil da pynte på et bord.

    SvarSlet
  6. You did a great job - these egg cozies are so cute!!! Great idea to use the old fabric to create something useful and beautiful!!!!

    SvarSlet
  7. Hej Lisbeth.
    Her i Farsø blæser det en halv orkan.
    Så det er inde hygge idag.
    Derfor fik jeg lyst til at sy lidt.
    Håber du har det godt.
    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  8. Det er blevet super super godt. Rigtig god ide.

    SvarSlet
  9. Hej Susi
    Hvor er de bare fine og en super god ide og så er det genbrug. Hold da op hvor er gulvet på Christoffers værelse bare blevet flot. Jeg hører også til en af dem der er skeptisk med at male. Stod det til mig var alt hvidt her i huset, Jeg er spæd på, at hører hvordan de kommer til at se ud, efter et par måneder med drenge på væreset:-)
    Hvis ikke der nemt kommer ridser i, så er det simpelthen den behandling vores gulv skal have. Det er altså bare super flot. Jeg investerer snart i et nyt kamera og så skal jeg nok komme i gang med min blog.
    Forsat dejlig dag
    Klem Annette

    SvarSlet
  10. Disse er helt nydelige! Skal lage noen slike jeg også, det er jo snart påske:)

    SvarSlet
  11. Hvor er de bare søde - godt fundet på.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  12. Kjempefine! Og så kjekt å få bruke opp igjen stoffet :)
    Klem Anita

    SvarSlet
  13. Hej Susi..

    Jeg gjorde det samme for mange år siden, da jeg havde en anden stil ( sort, sølv/chrome, grå og hvid ), da tog jeg mit "sølvfarvede" strygebetræk og syede stempelkandevarmer & æggevarmere af det :oD

    Så jeg klapper i hænderne :oD

    SvarSlet
  14. Hej Loppe.

    Den har helt sikkert været fin.
    Kan næsten se den for mig:-)

    Knus Fra Susi

    SvarSlet
  15. Hej Susi, Hvor er de fine og sikke en god idè ;0) Fortsat god torsdag. Knus fra Anne

    SvarSlet
  16. Kjempefine ble de ♥ Og jeg er veldig glad i gjenbruk;))

    Klem line

    SvarSlet
  17. Så lurt! De ble kjempesøte! Gjenbruk er tingen. :)

    SvarSlet
  18. Så nydelig hus du har! koselig blogg , jeg legger meg til som følger:)
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlet
  19. HEJ SUSI
    DU ER DA EN KNAG MED EN MASKINE.
    DE ER RIGTIG SØDE. GOD IDE
    KÆRLIG HILSEN
    GITTE

    SvarSlet
  20. Ja, de er faktisk rigtig søde :)
    Rannvá

    SvarSlet
  21. Hvor er de også blevet fine..
    Der er ikke noget værre ind at få kolde æg til morgenmaden..
    Jeg elsker at få VARME æg i weekenden,så det er jo en rigtig fin og smart løsning. Super med lidt genbrug oven i købet ;D))
    De er lige dig Susi :) flot arbejde..
    Vi 2 kunne bygge den fedeste forretning op med dine og mine kreative evner..
    Du må have en dejlig fredag
    Knus Tina

    SvarSlet
  22. God morgen susi

    hvor er de fine,Du er bare så god. Kan man ikke komme på kursus hos dig

    knus Sisse
    ha en dejlig dag

    SvarSlet
  23. De er super søde og så er genbrug jo genialt, synes du ikke ??
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  24. Hei!
    Så fine de ble!

    God helg til deg!

    Klem Anette

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.