søndag den 13. marts 2011

Lyseblåt med prikker.

I Fredag´s bestilte jeg noget, som jeg har ønsket mig i mange år.
Det er i lyseblåt med prikker.
Ja! pas på det ikke stikker.
Jeg bestilte det hos en af mine favoritter, hvis jeg skriver hvem så gætter i det bare,
Så det gør jeg ikke:-)
Men regner med det er fremme først på ugen i næste uge.
Imens må i nyde lidt billeder fra mit køkken.
Der kommer flere i løbet af ugen.
Men som jeg har skrevet i mit tidligere indlæg, har jeg problemer med at uploade billeder.
Det er bare møg irreterende , når det skal drille...

P.s Husk min Give Away trækkes imorgen:-)












3 kommentarer:

  1. God Formiddag susi

    Glæder mig til du får mere plads til alle din skønne billeder som man bliver så glad af Tak for det, ELSKER simpelhent din blog og alle din gode ider.Min mand synes ikke altid om det for man får jo gode ider af det :-))

    Det skulle vel ikke være en lyseblå parasol med polkaprikker du har købt hvis det er den er den super sød og fin her til sommer

    Ha en dejlig Søndag

    knus Sisse

    SvarSlet
  2. Hej Sisse.

    Ja! det kan man ikke vide.
    I får det af se, når det kommer.
    Har ikke glemt dine blomster, har bare haft nok om ørene.

    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Så vårlige, deilige bilder du viser. Helt nydelige farger. Utrolig flott!

    Ha en fin søndag!

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.