fredag den 18. marts 2011

Yes! den er bare for fed...

Igår fik jeg min Scandi telefon fra Hillstreet.dk den er bare så sej og fås i farverne hvid, sort, rød og grøn til 500 kr.
Det er godt nok et kopi af Ericofon men det er næsten ikke til at se, og så koster den kun en brøkdel af, hvad de ægte koster.
Jeg har købt den i denne smukke grønnne farve, den passer perfekt til Greengate´s farver.
Så det kunne jo ikke være bedre.
Hillstreet. dk er en lækker netbutik med specielle udvalgt ting, som ikke findes alle steder.
Har købt mange fine sager hos dem igennem årene, og kan varmt anbefale dem.

P.s Mandag d. 28/ 3-2011  kommer der en Give Away Sponsoreret af HillStreet.dk og jeg kan lige så godt sige det nu, det er en super sej sag....








10 kommentarer:

  1. ih hvor er den fræk :-)))) god weekend til dig, susi ...

    SvarSlet
  2. Wow, stilig telefon i en nyyyyydelig farge.
    Ønsker deg en super helg :o)

    SvarSlet
  3. Hej Susi
    Nej hvor den da bare lækker.
    Super flot den ville pynte fint hjemme hos mig!
    Ærgeligt at jeg først har fødselsdag til oktober:-)det var jo et perfekt ønske.

    Rigtig god weekend til dig....jeg syntes jeg trænger hårdt.
    Knus fra Louise

    SvarSlet
  4. Fin fin telefon, den er både romantisk og vintage.. Altid dejligt med lidt lækkert nyt.
    Ha' nu en rigtig dejlig weekend Susi
    Knus Tina

    SvarSlet
  5. Hejsa.
    Jeg er helt grøn af misundelse:) Troede de var meget dyrere. God weekend til dig.
    Maibrit

    SvarSlet
  6. Skøn telefon. Super lækker farve og design. Har godt nok lige fået en Black Berry idag. Meeeen. Den grønne sag ku jeg godt bruge.
    Klem MARIANNE

    SvarSlet
  7. Skøn telefon du der har fået dig ;0) Knus fra Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.