onsdag den 13. april 2011

Skønt Loppefund.

Da jeg var igang med at sy igår, var der lige en rest tilbage.
Så den gik til mit badeværelses skab, som jeg engang har købt på loppemarked for 50 kr.
Det skal lige siges, at det var koboltblåt, da jeg fandt det, men med lidt hvid maling, så var det perfekt til vores badeværelse.
Når vi  er færdige med viktualie rummet og Christoffer´s værelse, skal vi igang med at ordne vores badeværelse.
Der skal lægges nye fliser og males, så det glæder jeg mig til.
Det bliver vores næste projekt.
Viktualie rummet blev sat lidt i bero, da gulvet drillede.
 Men nu mangler der kun at blive sat bordplader og hylder op, så kommer der nogen billeder på.
Christoffer´s værelse mangler lige at få sat lamper op og så har Kenneth lavet en hemmelighed til Christoffer, som lige skal være klar, inden han kan rykke ind...





3 kommentarer:

  1. Hei!
    Kjempefint :)
    Heldig med den ;)
    Klem Anette

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig godt ud. Du er altså god til at sy :)
    Jeg ønsker dig en dejlig dag.
    Mange hilsner Lisa

    SvarSlet
  3. Loppisfunn er det beste som finns! Dette skapet var riktig søtt, og gardinene nydelige:)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.