fredag den 24. juni 2011

Greengate kataloget Efterår 2011

Ja! som jeg skrev igår er det nye katalog fra Greengate kommet i kan se nærmere på det Her!
Husk det også ligger i højre side på bloggen under kataloger.
Så kan vi rigtig gå igang med at lave en lang... ønskeseddel.


Nu vil jeg pakke færdigt og gøre mig klar til min søn og svigerdatter henter mig og Christoffer, så går turen nemlig mod Hundested.
Glæder mig så meget til at komme "Hjem" til min familie og venner og til vi skal til Damefrokost til havnefesten.
Hvis i skulle have lyst til at se, hvordan den fejres kan i kigge med Her!
Det bliver nogle rigtige dejlig dage.
Men imorgen vinker jeg farvel til det meste af familien, de rejser nemlig til Spanien i 14 dage.
Og det er første gang min den yngste skal ud og flyve, håber det går rigtig godt....
Rigtig god Sommer allesammen, vi blogges ved, når jeg er kommet til Hundested.
Lover jeg nok skal få tid til at lave lidt indlæg, selvom jeg holder ferie.

Ønsker jer allesammen, en rigtig dejlig og forhåbentlig varm sommer!!!


Og Husk at det er Mandag og Tirsdag jeg trækker de to Give Away jeg har igang.







3 kommentarer:

  1. Hej Susi.
    hvis du har tid så kig da endelig forbi til Honning og Flora luksus loppemarked hvis du er herovre og ikke har fuld program. Det er imorgen fra 10-14 og der er vel kun 40 min kørsel fra Hundsted til Kr hyllinge. Ellers så ses vi jo den 23 juli hos dig, når jeg kommer og henter strygebrættet.
    god tur og ferie

    SvarSlet
  2. Hej Mille.

    Det kan godt værre det bliver til en tur forbi.
    Hvis ikke må i have en rigtig dejlig dag.

    Ja! vi ses:-)

    Tusind mange Tak for de fine skabeloner og det søde kort.

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Super dejligt katalog og der er nok nogle ting jeg kunne ønske mig:0) Det er dog en uges tid siden jeg så kataloget:0)
    Knus

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.