fredag den 29. juli 2011

Dejlig frokost hos Savillas.

Idag har jeg sammen med fire veninder været en tur på Lundø ved Skive for at spise frokost hos Savillas.
Det er altid så dejligt med tøse snak og lækkert mad i hyggelige omgivelser.
Det endte jo med at blive det skønneste vejr, så kaffen indtog vi i den hyggelige gårdhave.
Vi fik allesammen købt nogen fine sager med os hjem, kan jo slet ikke lade vær, med alle de  sager Sanne altid har i butikken, det er så nemt at blive fristet:-))
Forelskede mig helt vildt i et sødt bord, der lige kunne passe oppe i mit soveværelse.
Men det endte med at jeg lod det stå, og i "guder" det har jeg det ik´ godt med....
Elsker gamle borde:-))
Men lidt kom der da med hjem.
En rigtig sød kort holder, som jeg håber min kære husbond vil sprøjte mat hvid.
Samt et lille fad fra Rice og et rigtig sødt kort med de sødeste ord.
Som jeg bare syntes var så sjovt...

Passer bare perfekt på siden af min reol.

Læg mærke til det søde vers:-))

Lækkert melaminfad fra Rice i skønne farver.




8 kommentarer:

  1. Det sted besøgte jeg også for nogle uger siden. Min svigermor, som mente stedet lige ville være mig. Hun tog bestemt ikke fejl. Brunchen blev indtaget i gårdhaven og jeg endte også med at nappe en pose med derfra.

    Et af de steder jeg godt gad var lige i mit naboområde. :-)

    fine ting du også fik shoppet der. :-)

    SvarSlet
  2. Kortet var knallfint;))
    Et fantastisk fint kortholderstativ... (kan man si det tro, hihi)

    Ha en fin fredagskveld;)

    Klem Line

    SvarSlet
  3. Hi hi, fantastisk kort

    God weekend til dig og dine.

    Mange sommerknus herfra

    SvarSlet
  4. Uhm! altid rart med lidt tøsehygge ;0)
    Elsker kortet - smiler..
    KH.

    SvarSlet
  5. rigtig fine ting du har købt også det fra Cath Kidston. Jeg er dog helt vild med din kortholder.
    God weekend.
    mvh Tine/MilleVanille.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Så herlig blogg du har - rene sukkertøyforetningen!!!! Nydelige sommerfarger!
    :-)
    Flott kort og kortholder!
    Sommerhilsen fra Hagealven

    SvarSlet
  7. Jeg kommer ofte på Savillas. Et hyggeligt sted.
    Fyldt med dejlige fristelser.

    Og det fine citat har jeg på en magnet. Kunne heller ikke stå for ordlyden.

    SvarSlet
  8. Super flot kort.
    Jeg har ændret min blog til, at kun inviterede kan læse den. Jeg vil meget gerne invitere dig, så hvis du stadig har lyst til at følge mig, vil du så ikke nok sende en mail på Marianne.helstrup@tdcadsl.dk
    Hilsen Marianne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.