fredag den 29. juli 2011

Nye Sager fra Cath Kidston.

Yes!!! jeg blev bare så glad, da det bankede på døren, udenfor stod fragtmanden med min pakke fra Cath Kidston.
Det er første gang jeg har prøvet at bestille direkte hos Cath Kidston og absolut ikke sidste gang.
Jeg bestilte Mandag og fik allerede pakken idag, det er da vildt god service.

Jeg har bestilt et fint testel til legehjørnet, som jeg viste jer igår og en lille kuffert med garn og strikkepinde.
Samt et sødt lille fleese tæppe til min maileg vugge, en mulepose og sidst men ikke mindst det skønneste spil kort med blomster.

Jeg er sikker på tøserne, der kommer på besøg, bliver glade for testellet og det nye bord i legehjørnet.

Den yndigeste kuffert.

Glæder mig til tøserne skal dække bord, skal lige have syet en lille dug, der passer til.


Så skal der strikkes.

Med de kort er jeg sikker på jeg vil vinde alle spil i 3-5-8

Er den ikke bare yndig og så er der voksdug den vandtæt indeni.
 Så f.eks solcremen ikke flyder ud og ødelægger stoffet.








1 kommentar:

  1. Søte saker som sikkert nok faller i smak til småjentene :-)

    God helg - klem Siv

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.