fredag den 5. august 2011

Lyseblåt Flip.

Jeg ved ikke lige hvad der sker for tiden, men den lyseblå farve er blevet så populær her hjemme hos os.
Efter jeg har fundet den "rigtig lyseblå" har jeg bare fået et flip med den farve.
Taburetten der før var lyserød med prikker er nu også blevet lyseblå og den anden taburet der også var lyserød,har også fået den fine lyseblå farve.
Rammen på mit Maileg billede har jeg patineret lyseblåt med vægmaling, som jeg plejer at male med.
Og mine to lamper, som jeg har fundet på loppen til 5 kr stykket er blevet sprøjtmalet lyseblå.
Hvis i ønsker et større udvalg i spraymaling skal i lige smutte forbi hos Galleri Roholt. de har et stort udvalg af dejlige farver fra Belton.

P.s Nu virker det igen, håber ikke den driller mig igen:-((
Men der er stadig vrøvl med min pulterkasse.
Hvis det bliver ved, laver jeg en ny...







5 kommentarer:

  1. Hej Susi
    HVem elsker ikke lyseblå...det er også min yndlingsfarve....Jeg drømmer om en fiat 500 i lyseblå..tak for linket med de fede spraymalingsfarver...hvilken af de lyseblå har du brugt på din lampe..den er rigtig fed men der er jo mange derinde og jeg kunne godt finde på at spraymale Oliver loftlampe lyse blå (det er en IKEA stål favret og er sikker på den ville være fed i lyseblå. Han har jo lyseblå sort og hvidt på hans værelse.
    Hej og god weekend fra Tine

    SvarSlet
  2. Hej Tine.

    Den er desværre ikke købt der.
    Det var en gammel en jeg fandt i kælderen, som jeg engang har købt hos Hem Og Fix.
    Men jeg er sikker på du kan få en der ligner.
    De har mange fine farver...
    Lyder fedt med en Fiat 500 i lyseblå, måske med store hvide blomster hi hi...
    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Elsker altså også bare farven lyseblå, så den kommer ind hist og pist i boligen og i tøjet. Knus fra Anne

    SvarSlet
  4. Hej igen
    Jeg tilslutter mig også den blå farve. Det ser rigtig godt ud, med alle de lyseblå møbler du har rundt omkring. Men jeg er nu også ret vild med de andre farver du har sat sammen. Lyserød, lyseblå, rød, hvid og lysegrøn- Jeg elsker det altså bare!
    Vil lige spørge dig, inden jeg begynder at lede alt for meget, om der er billeder af dit hus udefra? Jeg vil enormt gerne se hvordan det ser ud!
    Knus fra Eva

    SvarSlet
  5. Hej Anne.

    Ja! jeg har da også en ynglings bluse og den er lyseblå.

    Hej Eva.

    De eneste billeder jeg har lagt på min blog er det billede du ser helt oppe til højre og så under indlægget "vore veranda".
    Men jeg kan sagtens tage nogen hvis du vil se det:-)

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.