søndag den 21. august 2011

Nyt Ur.

Der har været lidt stille på bloggen.
Det er fordi vi har haft besøg fra Sjælland.
Så vi har rigtig hygget os og slappet af med en loppetur igår og en tur på Savilla hvor vi  spiste en lækker frokost.
Bagefter hjem og lave lækkert mad til aften, så nu står den på kur igen:-))
Men jeg har da fået lavet noget alligevel.
Lige inden de kom i Fredag´s fik jeg sådan lyst til at gøre noget ved mit gamle
Greengate ur, da rammen omkring var creme farvet og lidt for kedelig.
Så jeg skilte det ad og fandt min pink spray frem, som jeg havde i kælderen.
Og sørme!! om ikke jeg fik det fineste ur, det blev ligesom nyt.
Bare med lidt mere knald på farverne.
Er faktisk blev lidt vild med den pinkfarvet, den har erstattet meget af det røde i vores hjem.


Sådan så det ud før i creme farvet

Og sådan ser det ud nu, noget nemmere at få øje på ...

5 kommentarer:

  1. Cool - sikken en forandring - flot farve

    SvarSlet
  2. Den er blevet rigtig fin Susi, det gør den lidt frisk. Jeg har aldrig set et vægur før. Det er rigtig sødt, er det mange år siden du købte det.?
    Der er noget jeg gerne ville spørge dig om ...
    I hvor lang tid har du egentlig samlet på Greengate?? Jeg har jo set af du også har meget af deres gamle, som er udgået nu.
    Og hvordan begyndte det hele ?? Din samling altså!!
    Tæmkte at det kunne være lidt sjovt at høre om historien om hvor og hvornår det hele startede med Greengate..
    Har du ikke lyst at fortælle det??
    Ha' en god søndag
    Knus Tina

    SvarSlet
  3. Hej Tina.

    Jeg begyndte så småt for en 6-7 år siden.
    Sådan rigtig for alvor.
    Startede faktisk med det brune til min Franske stil og fortsatte med lyseblåt i soveværelset.
    Så begyndte jeg at samle på deres porcelæn og blev nærmest besat af alle de forskellige design og syntes det er så flot når man dækker bord.
    Farverne gør mig så glad...
    Men jeg savner lidt mere i pasteller, som jeg købte i starten.
    Så jeg håber de går lidt tilbage i de farver i deres næste collection, der kommer til sommer.
    Syntes det brune er super flot, men det passer ikke længere ind i min sommerhusstil.
    Men det giver et pust til alle dem der har den Franske stil, de trænger til lidt farver og det syntes jeg helt klart Greengate har gjort rigtig godt med den lyseblå og lilla.
    Så de rammer et bredt publikum.-)
    Det jo ikke alle der er vilde med pastellerne...
    Hvor længe har du samlet.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Hej susi
    Hvor er det fedt...jeg fik også købt noget belton spraymaling har spraymalet en lampe på olivers værelse.
    Jeg ligger den på bloggen senere når der er ro i hytten=læs når ungerne er i seng.

    SvarSlet
  5. Så fin den ble!
    Mye mere Susi stil;))

    Flink er du ♥

    Klem Line

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.