mandag den 8. august 2011

Vinder er udtrukket.

Så blev spændingen udløst og vinderen af de fine Lanterner fra Tinashjem.dk.
blev Lis Med bloggen Her!
Håber du kan finde plads til de fine lanterner, kan lige se dem  med lys i, her i de mørke timer som kommer.
Stort Tillykke med dem:-))

Og et Kæmpe stort Tak til Bettina for den fine sponsorgave.
Og Et Stort Tak til alle jer der deltog, det er så dejligt, i gider at være med på legen.

Til Lis vil du være sød at sende mig din adresse, så du kan modtage de fine lanterner.
Rigtig god dag til jer allesammen:-))




7 kommentarer:

  1. Sidder her med hjertebanken, hvor er de bare smukke og tænk dem har jeg vundet. Tusind tak fordi du er så sød til at lave Give aways hele tiden.
    Jeg sender dig fluks en mail med navn og adr.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Tillykke med de flotte lanterner til Lis ♥♥♥

    SvarSlet
  3. tillykke med de fine lanterner.tænker om jeg skulle have dem i min butik
    kh maj britt

    SvarSlet
  4. Tillykke til Lis fra www.tinashjem.dk

    SvarSlet
  5. Hejsa :-) I min søgen efter nogle lækre lanterner er jeg faldet over dette indslag, hvor kan disse fine nogen erhverves?

    De bedste hilsner Jannie

    SvarSlet
  6. Hej Jannie

    De kan købes hos Tinashjem.dk, det er hende der har sponsoreret dem.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.