onsdag den 26. oktober 2011

Endnu mere til mit Maileg.

I skal lige se det sidste, som jeg har fået syet til mine Maileg kaniner.
Som jeg skrev i et tidligere indlæg, bliver man helt grebet af at sy i den størrelse.
Jeg fik en ide om at lave to små bøger i  4x3 cm og en taske til at bære dem i.
det blev bare så sødt.
Og så fik jeg syet en hynde og pude til min Maileg Amerikaner Stol og en madras, en dyne og pude til min den lille gamle seng, samt endnu en legetæppe eller hvad tøserne vil bruge det til.
Nu glæder jeg mig bare til tøserne ser det, og håber de syntes, det nu er endnu mere hyggeligt at lege med.

P.s Husk Min Give Away Her!
Trækkes d. 1 November.

















11 kommentarer:

  1. Hej Susi.

    Hvor er det bare flot. Fuldstændig gennemført arbejde du der viser frem!!! Fantastisk er det!... Dine valg af farver, er lige mig!:)

    SvarSlet
  2. Very nice pictures!
    I love Maileg and your chair with Claire decor ..it´s very very lovely!!!
    Jarka

    SvarSlet
  3. Hvem der bare var barn hjemme hos dig... :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare fint og gennemført. Jeg er især helt og aldeles vild med amerikaner stolen og den fine hynde.

    SvarSlet
  5. WOW du er bare så flink, og dette var så sukkesøtt og stilig:):) Elsker din sans for å bruke lekre stoffer og få alt til å passe sammen!!! Du er bare utrolig inspirerende!

    SvarSlet
  6. AAAJJJJ, hvor er det bare så sødt og fint, rigtig god ide`
    Knus Anja

    SvarSlet
  7. Tak for de søde kommentarer.
    Syntes også selv det blev ret sødt...
    Og det er bare så hyggeligt at sidde med de små ting.

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Hvor er du da bare god til at fremkalde de små ting - de er så søde. Har lige købt en brugt træsofa fra Maileg til mine nisser, så jeg glæder mig til at få dem op igen til jul. Fortsat god dag. Knus Anne

    SvarSlet
  9. Hvor er du bare god til at fremkalde de små bitte ting ;0) Super flot lavet. Har lige købt en lille brugt Maileg træsofa til mine nisser - så nu glæder jeg mig til vi nærmer os december og det kan komme frem fra gemmerne. Fortsat god dag. Knus Anne

    SvarSlet
  10. Hold da op nogen super søde ting du får lavet, hvor er du dygtig!
    Kh hanne

    SvarSlet
  11. Tak igen for jeres søde kommentarer.
    De luner altid så dejligt...

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.