søndag den 13. november 2011

Søndag´s hygge.

Fik bare sådan lyst til æble skiver idag.
Så vi rigtig kunne hygge med levende lys og et slumre tæppe.
Gløggen er den skønne fra Kullamust.se som lige nu kan købes i Ikea.
De koster 25 kr stykket, men tager du to, får du dem for 39 kr ialt.
Den er super god, og bliver kun endnu bedre, hvis man lige tilsætter lidt økologiske rosiner og hele smuttede mandler.
Ang. æbleskiverne, sprang jeg over hvor gærdet var lavest og købte de gode fra Karen Volf.
De er super gode og jeg er lige ved at sige, at de ligeså gode som hjemmelavet....
Hvis i  har lyst til at læse lidt om Karen Volf, så klik Her!
Det er faktisk lidt hyggeligt.

Imens jeg hyggede med at dække op, kunne jeg ikke lade vær med at pynte vores gløgg glas med et lille Medusa emblem og en post snor.
Måske en ide i kan bruge til julebordet.

Og de der Maileg kravle nisser, de vil altså bare så gerne med på billederne.
Så det kom de så igen...smiler...

Fortsat dejlig Søndag ...












13 kommentarer:

  1. Det ser sørme dejligt ud, så hvis lige have prøvet den gløgg. Rigtig sød idé med de små Medusa-figurer bundet på. Fortsat god hygge-søndag. Knus Anne

    SvarSlet
  2. Ren julehygge. Og ja, den glögg fra Kullamust er lækker, men synes den er dyr, så prøvede selv at lave en der minder om, og fik et rigtig godt resultat.
    Varmede 1.5 l æblejuice med lidt 3 korte kanelstænger, 3 hele nelliker og en anelse stjerneanis. Havde alle krydderierne, så købte blot juicen, så meget billigere pr/l.
    Forsat god søndag ;)

    SvarSlet
  3. Hej Anne.

    Ja! det var lige det vi trængte til i denne her kulde.

    Hej Ditte.

    Det lyder som en god ide.
    Det må jeg da lige prøve.
    Tak for tippet.

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Jeg er held vild med din blogg . Man bliver så glad når jeg ser alle dine nisser . STORT knus Karina

    SvarSlet
  5. Helt igennem hygge Susi.. :-)
    Knus Birgitte

    SvarSlet
  6. Smukke billeder af skønne ting. Tror det ligner lidt jul på forskud, ja ja. jeg vil også så gerne, men familien siger nej ikke endnu.

    God søndag aften til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  7. Uhm, altså! Hvem kan ikke få lyst til julehygge og æbleskiver af at se så skønne billeder ;) Velbekomme herfra.

    SvarSlet
  8. Hvor hyggeligt. Skal snart til IKEA, så det kunne være jeg skulle prøve at købe et par flasker Kullemust :)

    SvarSlet
  9. Hvor hyggeligt. Skal snart til Ikea, så det kan ære jeg skal købe sådan et par flasker Kullemust.

    SvarSlet
  10. Uhm. Dejligt og smukt søndagshyggebord. - Så gør det ikke noget man springer over de hjemmelavet æbleskiver, for det er også en ordentlig omgang at gå i gang med, og så er der ikke meget overskud til overs for pyntningen.

    Fint fint.

    SvarSlet
  11. Lyder hyggeligt!

    Og så er der marmelade fra "Frk. Anna" (som er opkaldt efter min mands barnebarn, Anna)...!

    Prøv at tjekke hjemmesiden: http://www.frk-anna.dk/
    Den har jeg nemlig designet. ;-)

    *SMIL* fra Lisbet

    SvarSlet
  12. Dejligt du må prøve min æblegløgg de er også vildt lækker og nem at lave og uhhmm ævleskiver uha mig elsker jul :-)

    SvarSlet
  13. Hvor ser det bare hyggeligt ud. Får helt lyst til et glas gløg, selvom jeg ikke ka li det :-))
    Ja det er blevet hyggevejr.
    Nu må jeg ha købt nogle nisser, de er så søde. Måske jeg skulle bruge lidt af min fridag i morgen på nisse indkøb :-)))
    God aften til dig fra mig

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.