tirsdag den 20. december 2011

Se hvad jeg lige har hentet i postkassen.

Såmænd det nye Greengate katalog.
Så nu ved jeg godt, hvad jeg skal slappe af med i aften.
Der kom også en lille gave til mig fra mine drenge.
Men den får i først af se imorgen.
Det er alt for mørkt til at tage nogle ordentlige billeder.
Men jeg kan afsløre, at det er noget, som måske kan hjælpe lidt imod mine smerter.
Og så kan jeg afsløre, at det er pink og fylder meget lidt:-)

Hvis i skulle have lyst til at se nærmere på Greengate´s nye Kollektion, kan i se den Her!
Og ellers under mine kataloger.








7 kommentarer:

  1. ..kunne det tænkes at var en sød lille pilleæske eller en lille varmepude fyldt med kirsebærsten?

    SvarSlet
  2. Sol og sommer kan vi li'
    Spændende nyt katalog du har reddet dig ;-) En dejlig aften til dig..knus

    SvarSlet
  3. Mille-

    Nej! det er det godt nok ikke...smiler..
    Det er noget med Lyd:-)

    Gitte-

    Tak i lige måde Gitte:-)

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Så er der jo god læsestof igen. Tak fordi du deler.

    SvarSlet
  5. Kan du fortælle hvor man kan få fat i det katalog. Det er altså hyggelige at ha´ det i hænderne end på nettet.
    Dejlig med en førjulegave. :o)

    SvarSlet
  6. Susi, får du kataloget sendt fra Greengate, eller hvor kan vi få fat i det?
    Knus Anja

    SvarSlet
  7. Hej Anja

    Undskyld jeg først svarer nu.
    Men fandt din besked i min spamkasse.

    Det er bare så træls.
    Vil prøve at se om ikke jeg kan blive fri for det spam filter.

    Du ringer bare til Greengate og spørg, så er jeg sikker på de vil sende dig et.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.