mandag den 30. januar 2012

Det blev ikke skilsmisse.

Vi klarede det nemlig helt uden at skændes, det er store sager, når det handler om opsætning af tapet...
Hvergang der skulle skæres til, forsvandt jeg lige så stille ned i køkkenet, så kaldte Kenneth, når han var klar til næste bane.
Så det gik helt uden problemer og det ser skide godt ud!!!

Bagefter hyggede vi os med at se Danmark´s seje håndbolddrenge og hvis i ikke lige fik dem af se, så løb de af med Europamesterskabet endnu engang, sidst de vandt var i 2008, de ka´ bare det der....
Jeg tror det  blev fejret rigtig meget rundt omkring i landet igår og senere idag, når drengene kommer ind på rådhus pladsen.



Husk min Give Away fra Urkompagniet.dk i kan stadig nå at være med.
Klik Her hvis i vil deltage...










12 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud.
    I 92 vandt vi EM i fodbold. Håndbolddrengene har tidligere vundet guld i 2008;-).
    Kh. Louise

    SvarSlet
  2. Hvor ser det fint ud ;0)
    Dejlig farve, og god arbejdsfordeling så man undgår skilsmisser ;0)
    God dag ;0)

    SvarSlet
  3. Hej Julie

    Tak skal du have.
    Syntes også bare det blev super flot.


    Hej Louise

    Pinligt!! Ja det var i fodbold skynder mig at rette...

    Tak fordi du opdagede min fejl.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  4. Siger bare HE HE kender det godt - for nogle år siden skulle vi sætte savsmuldstapet op .... det endte med det var min far og jeg og ikke min mand og jeg...... han er ikke så omhygglig som mig og det var endda uden mønster.
    Fantastisk at være dansker når lilleput landet DANMARK slår de andre nationer i håndbold - skal simpelthen være med på tv når de kommer hjem!!!
    GOD DAG!!
    knus Mette

    SvarSlet
  5. Hej Mette

    Dejligt at høre det ikke kun er os der kan skændes over sådan noget skidt.


    Ja! jeg skal også have tændt for fjernsynet, så jeg kan se de dygtige drenge.

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Ønsker deg en fin dag dag,
    Klem Jatte♥

    SvarSlet
  7. Det ser suuuuuper flot ud, Susi - kan godt forstår at du er glad for det... også uden en skilsmisse..:) Smiler
    God dag til dig.
    knus fra Mette

    SvarSlet
  8. Så fint det ble, og godt dere fortsatt er sammen, haha:)

    GRATULERER med håndballgutta, fatastisk ♥

    SvarSlet
  9. Hvor ser det fint ud ...
    Knus Karina

    SvarSlet
  10. Hej..Det ser rigtig flot ud, dejlig farve..Jeg glæder mig til din trækning ;) kh Camilla

    SvarSlet
  11. Herlig tapet!! Elsker alle fargene på bloggen din! Blir rett glad av å se på den;-)

    Klem Therese

    SvarSlet
  12. Det tegner jo super godt allerede...flotte bøjler og tapet og ikke mindst et stærkt fællesskab. Glæder mig til at se meget mere. En dejlig aften til jer...knus

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.