søndag den 15. januar 2012

Patchwork bolde

Igår sad jeg og syede blomster og det endte også med jeg fik klippet de sidste rester til to patchwork bolde.
Jeg er igang med at ordne den gamle vugge, som jeg købte på loppemarked.

Min mand måtte afsyrer den, da der sad så mange lag på, at det ville blive grimt, hvis man malede ovenpå den.
Nu har han givet den grunder to gange og så er det min tur til at male den i den farve den skal have.
Den vil jeg ikke fortælle jer nu, det skal være en lille hemmelighed.
Men jeg har fået syet madrassen og sengetøjet til den.
(det er fra det stof jeg fik en rest tilbage til at lave blomster og bolde).

Så nu varer det ikke længe før end den er færdig.
Tror den bliver rigtig sød.

Hvis i skulle få lyst til selv at gå igang med at sy bolde,kan i finde en vejledning Her!

Husk min Give Away, den trækkes imorgen, så i kan stadig nå det...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.