søndag den 29. januar 2012

Så nåede vi så langt

Idag skal vi sætte mit Cath Kidston lyseblå og hvid prikket tapet op i soveværelset.
Det bliver så nice:-)
Har glædet mig som et lille barn til at få det sat op.
Min kære husbond er bare ikke så meget for at sætte tapet op, så jeg håber vi kan finde ud af det i fællesskab og at det ikke ender med skilsmisse...smiler...
I får det af se, lige så snart det er sat op, det lover jeg...

På billedet herunder kan i se et lille udvalg af Cath Kiston´s Tapeter/ wallpaper.
Syntes de har så mange fine ...
I kan se flere ved at Klikke Her!


9 kommentarer:

  1. Lycka till! Det går nog bra!!
    Kram Irene

    SvarSlet
  2. Rigtig god arbejdslyst.
    Jeg er helt vild med at sætte tapet op, men desværre har vi savsmuld her hos os og manden min nægter at pudse alle vægge op, desværre.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. Det glæder jeg mig til ;0)
    Håber i finder ud af at enes om det tapet ;0)
    God fornøjelse

    SvarSlet
  4. God arbejdslyst Susi... Håber i begge hygger jer med at sætte tapetet op!:)
    Glæder mig til at se billeder af dagens projekt!:)

    SvarSlet
  5. Hej Susi. Tusind tak for den søde kommentar! Jeg var rigtig nervøs for at poste indlægget, og det var bare rigtig dejligt, at få så sød en kommentar! Tak :D

    Kh Nanna
    www.forleden-fik-jeg-hele-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Så tøser nu er der tapetseret:-)
    Det gik rigtig godt, eller det vil sige nu skal det lige tørre, så kan man bedre set om det er som det skal være.
    Men ægteskabet røg ikke, så det var jo en god ting...smiler...


    Hej Nanna

    Det var så lidt.
    Syntes bare du ramte plet med dit indlæg.

    Ha´en dejlig aften.

    Stort Tillykke til de Danske Håndbold drenge
    De var fandme for seje!!!

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Ja! det var en god ting:-)

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Det gläder jeg mig til at se
    Knus Karina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.