fredag den 17. februar 2012

Ny Greengate Sovepose

Har lige brugt mit gavekort og lidt penge som jeg fik i fødselsdaggave inde hos Gabrielles.dk
Jeg er jo helt vild med serien Dicte Pale Pink fra Greengate´s  efterår´s kollektion.
Så jeg købte mig endnu et tæppe, en lille pude  ( til soveværelset) og denne søde sovepose.
Er helt sikker på mine tøser, som der kommer her i huset bliver glade, når de ser den.
Imens har jeg givet min Maileg kaniner lov til at putte sig i den.

Nu skal vi holde vinterferie og rå hygge herhjemme...
Får gæster fra Sjælland min mor, lillebror Niklas og niece Melanie, det bliver så hyggeligt:-)







12 kommentarer:

  1. Kjempefin serie! Det er så mange favoritter å velge imellom hos Green Gate nå at det begynner å bli vanskelig! Må bare stoppe opp litt jeg:)Den nye serien Ivy Blue og Green som kom nå var bare skjønn!
    Ha en fin helg med familien:) Klem Anita

    SvarSlet
  2. Så fin den var ♥ blir koselig og kommer på besøk til dere nå:)

    Ha en fin fin helg:)

    SvarSlet
  3. Go' ferie-hygge til jer ;0)

    SvarSlet
  4. Jakie one są cudowne;)))
    Jestem w nich zakochana.Pozdrawiam serdecznie!

    SvarSlet
  5. Hej Susi

    hvor er det sødt. Ha en dejlig weekende med familien

    Knus Sisse

    SvarSlet
  6. Nydelig! Har den til miniprinsessa og den er sååå skjønn!!
    Tror nok det blir stas å låne den ja;-)

    Elsker bloggen din
    -men det har jeg vel sagt før:-)

    God helg til deg!

    Klem Therese

    SvarSlet
  7. Dicte pale pink er rigtig sød:) kan i nu have en rigtig god vinterferie allesammen:)

    Mange knus Pia

    SvarSlet
  8. Såå södt ...
    Ha en dejlig weekend !
    Knus Karina

    SvarSlet
  9. Mmm, får lyst at lægge mig i den og ha´ en god bog med. Knus

    SvarSlet
  10. rigtig god ferie til jer, hvor er det en yndig serie ...


    "øv hvor er det blevet svært at få sendt en kommentar ,de nye "ord" man skal skrive for at bevise man ikke er en robot er nærmest ulæselige "

    SvarSlet
  11. Super sødt - passer perfekt hjemme hos dig.
    God vinterhyggeweekend

    Knus fra Loppe

    Som nu stikker næsen i det nye GreenGate-katalog *SMIL*

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.