mandag den 16. april 2012

Fra Genbrug Til Guld

Det må man sige at det gamle vitrineskab blev.

Vi har desværre ikke selv plads til skabet, så min søde veninde Karin har købt det, efter at Kenneth har renoveret det.

Karin hentede det i Fredags og jeg er så spændt på om hun har målt rigtigt, så det har fået plads i hendes skønne køkken.

Har fået lov til at tage et billede af det, når det er kommet op og hænge, så hvis det passer ind i hendes køkken, så får i snart et billede af det fyldt med alle hendes fine gamle ting.

Hvis i vil se hvordan det så ud, inden Kenneth gik igang, kan i se det Her!



10 kommentarer:

  1. Hvor er det dog et flot skab, faktisk lige sådan et jeg står og mangler. Håber din veninde får fornøjelse af det:)

    SvarSlet
  2. Det skapet ble kjempe vakkert ♥
    Nydelig blogg du har :))

    Klem Bente

    SvarSlet
  3. Ja hold da op en forvandling. Meget flot!
    Hav en dejlig dag!

    SvarSlet
  4. Hej
    Han laver et fint stykke arbejde, ham Kenneth!
    Solskins hilsener
    Ellen

    SvarSlet
  5. Wow! For en forskjell - det ble lekkert :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot Susi!. Jeg er tilbage med ny blog efter salget af butikken og lægger mig som følger igen. :-)
    Kram Birgitte

    SvarSlet
  7. Hej Mette

    Skal tænke på dig, hvis ikke hun får plads til det...

    Hej Bente

    Ja! det blev så fint..
    Tak for de søde ord.

    Hej Anne-Sofie

    Tak og i lige måde

    Hej Mor Ellen

    Ja! er er en god handymand som både jeg og mine veninder nyder godt af.

    Hej Sive

    Ja! der skal ik´så meget til...

    Hej Birgitte

    Har været på besøg og har selvfølgelig lagt mig som følger igen på din skønne blog, den er bare blevet så flot...

    Ha´en skøn aften allesammen og Tak for jeres søde kommentarer

    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Super flot - ville ønske at jeg havde sådan en "kenneth" herhjemme ;-D

    SvarSlet
  9. Så flott det ble Susi :)
    Dere er flinke :)
    Klem fra Tine

    SvarSlet
  10. Skønt skab - I forstår også bare at få det til at se godt ud. Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.