onsdag den 4. april 2012

Mit Gamle skab

Det er endelig kommet op og hænge og jeg syntes det hænger rigtig fint.
Indtil videre er der flyttet lidt Maileg ind og her bor de så fint.

Jeg er vild med den grønne farve og syntes den mindede om den farve jeg har patineret min kommode i, som jeg har i mit krea rum, men var ikke helt sikker.

Så jeg tog skabet med ned til vores farvehandler og fik ham til at bruge hans scanner, så jeg kunne finde farven og det var lige nøjagtig den jeg have der hjemme, så der sparede jeg lige lidt penge...

Nu skal jeg bare finde ud af hvad der skal males grønt:-)

Jeg lige skal vænne mig til at mit det store spejl er væk, det er nu lagt i Pulterkassen, hvis nogen skulle have bruge for et flot gammelt facet slebet spejl med blomster slebet ind i glasset , så send mig en mail.
Det måler 64 cm i diameter, så det er rimlig stort.

Husk min Give Away fra Tina´s Hjem, som er 5x4 billetter til Livsstil´s Messe på Gavnø Slot,
i kan deltage Her!












7 kommentarer:

  1. Rigtig fint skab Susi - jeg er også vild med den pastelgrønne farve ;o)
    Rigtig god påske - klem Tina

    SvarSlet
  2. Ser forrygende ud - dejligt når der kan genbruges og spares lidt.

    God påske

    SvarSlet
  3. Ihhhhh det er rigtig fint susi, har også en svagthed for mint, også selvfølgelig lyseblå.Også fin give away du har sat igang jeg har dog allerede fået fribilletter så jeg vil lade andre være heldige...
    Klem og kærlige hilsner fra Tine som er i Belgien :-)

    SvarSlet
  4. Hej Susi

    Ih altså!!! hvor ville jeg gerne eje det søde lille skab,det er så sødt og smukt i den grønne farve.

    Ønsker dig en god påske.

    Kram fra Celine

    SvarSlet
  5. Hvor ser det hyggeligt ud inde i skabet :-)))
    Godt folk smider ud, så vi kan få noget fint "nyt"
    Jeg var ikke klar over, at man kunne få skannet farverne v farvehandleren.
    Tak for tippet.
    Rigtig god påske til dig og dine
    Knus Anette

    SvarSlet
  6. Hej Susi..Det er bare det skønneste lille skab, og lækker farve..Ser så hyggeligt ud hos dig altid..God påske, kh Camilla..

    SvarSlet
  7. Tak for jeres søde kommentarer.

    Ønsker jer en dejlig Påske

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.