søndag den 8. april 2012

Nye sager fra Søstrene

Da vi var i Aalborg lige før Påske gik vi en tur i Søstrene.
Jeg købte endnu  en af de søde kasser og en masse ruller fint papir, især det lyseblå med stjernerne, det var så fint og jeg har en plan med det, hvis det kan lade sig gøre?? det vil jeg vise jer senere på ugen, det tager lidt tid, det jeg har gang i.

Kassen var perfekt til alle de ruller papir, som jeg efterhånden har fået samlet mig, kan slet ikke stå for de små fine ruller.

Fik også noget sødt silkepapir, altid rart at have på lager, når man skal pakke en gave ind.
Lidt flere perler og en fin blok med stjerner blev det også til.

Husk Min Give Away Fra Tinashjem.dk skønne billetter til livsstilsmesse på Gavnø Slot.
Jeg trækker lod om 5x4 billetter.

I kan deltage Her!




9 kommentarer:

  1. God morgen!
    De eskene er så fine, og jeg har kjøpt noen til mine håndarbeidsting, som broderigarn og blonder! Og en liten kommode, som jeg har min ørepynt i!

    Forsatt god påske!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlet
  2. Dejlige indkøb!
    Jeg har aldrig tænkt på, at kasserne havde den perfekte størrelse til at opbevare papirrullerne.
    Tak for tippet! Måske skulle jeg også anskaffe mig en...

    SvarSlet
  3. Ih de havde ikke fået det papir med stjerne da jeg var der i går :( Øv. Eller også er det allerede udsolgt. Jeg elsker også papirrullerne! Og bruger det til skilte osv. Håber at kunne finde det når påsken igen er ovre! Jeg fik købt nogle fine små træstempler, som er overraskende gode på papir!

    SvarSlet
  4. Jeg ville være som et barn i en slikbutik i en Søstrene Grene butik - længe siden jeg har været forbi dem - oplagt ide til at komme "ind" til byen efter :)
    Tak for inspiration...OG fed æske!!

    :)

    SvarSlet
  5. De er meget fine, glæder mig til at se hvad du skal bruge dit papir til. Æskerne har jeg selv nogen af bare i andre mønster men gode er de. kram

    SvarSlet
  6. Sikke en god smag du har, hæ hæ. Jeg har også lige været i Søstrene (bare i Hillerød) og købt nøgagtig de samme sager som dig...plus lidt andet godt.
    Rigtig god påske
    ;0) Kristine

    SvarSlet
  7. Gläder mig til at se hvad du skal bruge dit papir til ...
    Knus Karina

    SvarSlet
  8. Hej..De er rigtig fine alle de æsker & kasser man kan købe hos Søstrene..Jeg har haft brugt en af dem i stuen til alle de grimme fjernbetjeninger, der lå rundt omkring ;)..God aften, kh Camilla

    SvarSlet
  9. Tak for alle jeres søde kommentarer.

    Ja! de æsker er så fine til mange ting og hvad skulle vi gøre uden Søstrene:-)

    Ha´en skøn dag.

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.