lørdag den 21. april 2012

Som kom de...

Ja! det vil sige, det snart nogen dage siden, at jeg fik mine fede pastel lyserøde gryder fra
Vintage - Kompagniet.dk de er så flotte og jeg har planer om, at vi på et tidpunkt skal have lavet et lille ude køkken på verandaen, når vi når dertil...
Så jeg gemmer dem lidt og vil glæde mig til at tage dem frem igen.

De små krukker med låg er rigtig søde og den ene er taget i brug til mit flagesalt:-)

Vintage Kompagniet fik udsolgt og får dem hjem igen midt i Juni Måned.

Men til jer der bare må have dem, er de at finde hos Tinashjem.dk og  Møllegaarden.dk  og Gabrielles.dk Har også lige fået dem ind af døren... så jeg er sikker på i nok skal få fat i dem...

Husk min Give Away Fra Frk. Mage et gavekort på 500 kr til brug i hendes skønne butik.

Klik Her hvis i vil være med.

Ønsker jer en fortsat dejlig weekend...





11 kommentarer:

  1. De er så fede jeg køber dem her til den første eller ret og sagt den 27, man bliver simpelhent så godt humør at de skønne farver.

    Ha en skøn lørdag aften

    Knus Og krammer Susi

    Sisse

    SvarSlet
  2. Hej Sisse

    Ja! dem må du have, de er så nice..
    Mangler den lille kasserolle, den havde jeg slet ikke set, der gik nok panik i mig, da jeg fik et tip fra Anette, da hun havde fundet dem...smiler..


    Knus Susi

    SvarSlet
  3. JEg er også rigtig glad for mine, men de bliver altså ikke gemt væk.

    Har du set du har vundet en give away ved Fiddeli vitt å pastell.

    Og det er jo en af de skønne gryder.

    Ha en skøn lørdag aften.

    Knus Anette

    SvarSlet
  4. Okay - jeg kan godt li' lyserød (og andre pasteller... i moderate mængder), men lyserøde gryder - dér stopper min begejstring desværre!

    Sorry, Susi... men det er selvfølgelig herligt, at DU er glad for dem! :-)

    *SMIL* og god weekend -
    Lisbet

    SvarSlet
  5. Hej Anette

    Tak for tippet, det havde jeg slet ikke set, er ikke så frisk idag...så jeg har ikke været så meget på bloggen.

    Men det da helt vildt heldigt, det var jo lige den jeg manglede...

    Jeg tror heller ikke de bliver gemt alt for langt væk, men jeg har ikke plads i skabene i køkkenet, så de kommer ned i viktualie rummet...

    Hej Lisbet

    Det jo en smagssag, men jeg syntes de er så fede...
    Elsker alt det gamle emalje, så det er rart der er nogen der tager det i produktion igen...

    Ha´en dejlig aften og tak for kommentarerne.

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Hej Igen. Jeg er lidt i tvivl om det er den lille?? Min har hældetud´, og noget af håndtaget er hvidt?? Men det finder du jo udaf.
    Jeg ville bare ønske dig rigtig god bedring. Håber du snart er frisk igen.

    Knus Anette

    SvarSlet
  7. Hej Anette

    Ja! jeg tror også nu du siger det at det er den med låget, men det går nok...
    Det jo dejligt når man er så heldig..
    Og tak fordi du gav mig tip om at jeg havde vundet:-))

    Tak for din hilsen:-)

    Hej Hildi

    Ja! de er så fine.

    Ha´en dejlig Søndag

    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Hej Susi
    hvor har du købt den lille som du bruger til sallt- kan ikke finde den nogen steder. ved du om de også findes i lime eller pastel grøn ? kh Andriette

    SvarSlet
  9. Hej Andriette

    Den fulgte med sammen med gryderne som en samlet pakke.

    Men de er fra Ib Laursen så mon ikke de har dem løst et sted.

    Ellers prøv at ring til Ib Laursen på tlf:75424300 så vil de kunne fortælle dig om nærmeste forhandler.

    Håber du finder dem.

    Ved ikke helt hvilke farver den findes i.

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. GRATTIS söta Susi<3 Förlåt att jag inte skrev här att du VANN... ska tänka på de i nästa utlottning<3 Jag är ju rätt så ny som bloggare, å detta var min första utlottning :) Nästa gång ska jag meddela vinnaren direkt på Bloggen <3 Kramizar Fiddeli

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.