onsdag den 23. maj 2012

Gammelt skab.

I går hentede vi et skab, som jeg havde fundet i Gul Og Gratis til bare 200 kr.

Kenneth har allerede slebet det, så det er klar til engang maling, så skal det op ude på vores veranda.

Det passer perfekt i størrelsen, lige det vi manglede og igår fik Kenneth vasket hele verandaen godt ned, så nu skal vi bare have vasket møblerne og sat det hele på plads igen, så kan vi hygge os derude hele sommeren, håber vi får en kanon sommer i år.

Tak til alle jer der tilmeldte sig min nyoprettet Greengate Facebook gruppe, det jo helt vildt på så kort tid er vi allerede 72 medlemmer.

Hvis nogen af jer har lyst, må i meget gerne sætte billedet ude til højre på jeres blog, så vi kan få rigtig mange med, det kunne være så hyggeligt....

Ha´en dejlig dag og nyd det skønne vejr:-)







15 kommentarer:

  1. Godmorgen Susy!
    Sikke et sødt skab især at det skuffer kan jeg godt lide. God dag til dig.
    Knus.

    SvarSlet
  2. Endnu et røverkøb. Du er altså god til det.
    Har vist din veranda til manden min. For jeg synes altså bare den er for lækker.
    Dig og Kenneth kan altså bare det der!
    Vi har desværre ikke plads, så jeg må nøjes med at kigge ind hos dig. Specielt den lange bænk, der ser ud til at man kan sove på en lun sommernat.....;O)

    SvarSlet
  3. Det skal nok blive fint det skab, det ligner næsten de køkkenskabe du har i køkkenet bare i mindre udgave..
    Jeg kunne så godt tænke mig sådan nogle store gamle køkkenskabe, de er så flotte, men desværre også altid så dyre.. Måske jeg en dag er heldig og finde nogle..
    Go' dag til dig
    Knus Tina

    SvarSlet
  4. Kære Susi
    Endnu engang et fint fund. Jeg ville ellers rigtig gerne deltage i din fangruppe men er desværre ikke på Facebook.
    Men held og lykke med det projekt også.
    Jeg håber også det bliver en dejlig sommer, især håber jeg jo på god vejr den 2 juni :-)
    klem fra Tine

    SvarSlet
  5. Sikke da et smukt skab - det er skal nok blive endnu flottere med en overhaling maling :)

    SvarSlet
  6. Godmorgen Susi,

    ej hvor er det et sødt skab, elsker låger med udvendige hængsler og skufferne sætter lige prikket.

    Susi det er helt sikkert, vi får den varmeste og skønneste sommer i år, vi har nemlig været på ferie her i foråret. Vi var i Florida, helt vildt lækkert, men også meget dyrt, så vores sommer bliver i Danmark.

    God idé med den Facebook gruppe med Greengate, desværre er jeg ikke den store Facebookbruger.

    Rigtig god dag til dig og dine.

    Knus Tina

    SvarSlet
  7. Ja, det er godt nok et røverkøb... hvor er det fint!
    Tak for din kommentar til Astrids fødselsdag, den blev jeg rigtig glad for:)
    Ha en rigtig dejlig dag.
    Knus fra Mette

    SvarSlet
  8. Sikke et dejligt fund! De skaber koster altid kassen... Du har været heldig! Nu har jeg været på jagt efter sådan et til en rimelig pris i flere år. Der er for få af dem! Hav en dejlig dag. Kh Anne-Sofie

    SvarSlet
  9. Hej Susi
    Super fint skab, skønt når man kan finde noget der lige passer ind.

    Super ide med den facebookgruppe, jeg skal vist ha købt noget mere greengate, så jeg ikke "føler mig helt forkert"
    De må snart komme med noget lyserødt med prikker. Ville så gerne ha haft deres bestik i pastelfarver, håber det kommer igen.
    Skal lige spørge dig, hvor du har købt de skønne soft ice fiduser?
    Er det i "min" slikbutik??

    Kan du ha en skøn aften.
    Knus Anette

    SvarSlet
  10. Sikke et södt skap !
    Knus Karina

    SvarSlet
  11. Hej Margith

    Ja! jeg var tidligt oppe i morges.

    Ja! er det ikke et fint fund:-)

    Hej Skipper

    Vi nyder også vores veranda.

    Men så har du til gengæld et lækkert lysthus, det misunder jeg da:-)

    Hej Tina

    Ja! det er bare mindre og lige den størrelse der passer til verandaen.

    Håber du finder et til rimlige penge en dag...

    Hej Tine

    Du må da se at komme på Facebook, det kunne være så hyggeligt.

    Selvfølgelig bliver det et skønt vejr på den store dag:-)

    Hej Tine

    Ja! min mand er allerede igang, han har grundet det hele en gang, så lige pludselig er det klar så jeg kan lave det afsluttende, det gieder han ikke.

    Hej Tina

    Det kunne ellers være hyggeligt hvis du ville være med.
    Vi skal heller ikke det store i år.

    Måske drengene tager en lille ferie.

    Hej Mette

    Ja! det var et godt køb, dejligt når de lige er der:-)

    Håber i nød dagen

    Hej Anne - Sofie

    Det bare om at søge på loppemarkeder og nettet, lige pludselig så er det der.

    Hej Anette

    Ja! det var dejligt og så var det til at betale.

    Man kan ikke vide om der lige pludselig dukker noget op i lyserødt, det kunne være nice.
    Har sagt til Greengate at de gerne må komme med det lyseblå og lysegrønne bestik igen, så jeg håber de lytter.

    Skum soft icene har jeg ikke købt hos din k, men jeg er sikker på han havde dem den dag.

    Så du må lige forbi.

    Tak for alle de søde kommentarer.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  12. For et lekkert skap - det blir nok veldig fint på verandaen :-)

    Ha en herlig sommerkveld - klem Siv

    SvarSlet
  13. Det er da bare det sødeste skab. Har søgt efter et lignende i lang tid uden held. Desværre. Skal nok finde det :o)
    Ha en dejlig aften.
    Kh lise

    SvarSlet
  14. Hei Susi!
    så fint skap, ja, det blir nok flott i farver! Regner med at det kommer litt maling på det?!

    Med ønske om en ny solfylt dag, og rolige, svale netter!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlet
  15. Sikke et skønt fund med det skab. og en god ide at lave en facebook side. jeg har sat et link på min blog men dog i venstre side..håber ikke det gør en forskel :) knus

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.