torsdag den 17. maj 2012

Lækre farver

Jeg så for et stykke tid siden på Anette´s blog Fru Lyserød de fineste skumfiduser og måtte bare eje dem.

Anette elsker næsten alt i lyserødt til hendes søde kolonihavehus og så er hun kanon dygtig til at hækle.

Jeg kan ikke stå for specielt slik i smukke former og farver, kan lige se det for mig som pynt i mine Greengate skåle.

Jeg kom også afsted efter dem og fik også fotograferet dem i mine fine skåle, men så holdt de heller ikke ret meget længere.

Mine Drenge fik en smagsprøve og det skulle de ikke have haft, for nu er der ikke flere tilbage...
Så nu skal jeg på udkig efter noget der ser godt ud, men som ikke smager så godt:0)

Ellers er det altså umuligt at have noget til pynt her i huset....











7 kommentarer:

  1. Kan godt forstå de ikke kunne holde fingrene for dem selv, de er da alt for lækre :)
    Kunne du ikke lave nogle kunstige, og så snyde dine drenge big time?
    Klem!

    SvarSlet
  2. Hej Susi.
    Smiler. Ihhhh, hvor dejligt at se sit navn og få ros, når man klikker på dit indlæg, TAK.
    Ang. pænt slik der smager dårligt, så kan jeg fortælle det findes. Det har de nemlig også i den butik.
    Men du kan bare gi det gode slik lidt "go negl" så stopper dine unger helt sikkert med at tømme dine skåle.

    Rigtig god lørdag til dig søde.

    Knus Anette

    SvarSlet
  3. hi hi, når noget smager godt og står lige i gågangen, så er det da ikke nemt:-). Køb nu ikke alle i butikken, vil se om jeg kan huske det til vi kommer derop i uge 28. knus

    SvarSlet
  4. Så fine bilder og deilige go´saker!
    Hadde nok tømt den skålen ganske fort jeg og,
    vanskelig å motstå sånne søte fristelser:-)

    Klem

    SvarSlet
  5. De ser også lækre ud. Tror også jeg kunne blive fristet....

    SvarSlet
  6. Ha ha.... Sikke nogle drenge ;o)
    Jeg ville nok heller ikke kunne lade pynte ligge..

    SvarSlet
  7. Sikke en söd kogebog ...
    Knus Karina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.