søndag den 20. maj 2012

Ny smuk kande fra Greengate

Den fik jeg med posten igår, en kande som jeg har ledt efter i flere år og nu har jeg fået den Yes!!!
Det er bare en af de smukkeste kander som Greengate har designet, elsker den serie.

Den er fra Sommer kollektionen 2006 og hedder "Karla White" har den også i den store thekande, frokost tallerkenerne og  caffe latte cupperne.

Har fortrudt mange gange at jeg ikke gik lidt mere amok i den serie...

Så hvis der er nogen der ligger inde med serien i både den hvide og den lyseblå serie, er jeg meget interesseret.

Send mig hellere end gerne en mail, hvis i har noget fra serien i vil sælge:-)

Ha´en dejlig Søndag.

Husk min Give Away, hvor i kan vinde dejlige billetter til "Mit Hjem Mit Slot" På Frederiksberg.






7 kommentarer:

  1. Kjempefin er den :)
    Og så gøy at du fikk tak i den ♥
    Lykke til i jakten på mer i den serien!!

    Ha en fin fin søndag:)

    SvarSlet
  2. Smuk kande :)
    Jeg har to latte kopper. Jeg vi l gerne bytte hvis du har nogle røde kopper medmblomster. Jeg kan ikke huske hvad de hedder, men jeg ved det er nogle år siden man kunne købe dem.
    Skriv evt til Lisa.lindgren@live.dk

    Hilsner fra Lisa

    SvarSlet
  3. Sikke en sommerfin kanne fra Greengate
    Knus Karina

    SvarSlet
  4. Den serie er bare så smuk! Har selv kun 2 lattekrus derfra - ville også gerne eje tekanden;0) Knus Anne

    SvarSlet
  5. Desværre kan jeg ikke hjælpe dig Sussie ❤kan godt forstå du er vild med den serie,,,,,

    SvarSlet
  6. Hun er bare så dygtig hende Gitte, hvor er de søde lige dig ;o)

    SvarSlet
  7. Hej Susi
    På min blog har jeg lige lagt et link ind til en hjemmeside hvor de også sælger GreenGate måske det var noget ? knus

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.