tirsdag den 8. maj 2012

Snart Mor´s Dag

Ja! nu varer det ikke længe og hvad skal man finde på...

Hvis det skal nå afsted med posten, så skal man jo ikke tænke så længe, så er det med at komme igang.

Gabrielles.dk køre et tilbud til mors dag,, hvor du kan vælge fire caffe latte krus og en valgfri dåse bolsjer i  til en værdi af 59 kr.

Jeg syntes selv Greengate´s caffe latte krus er skønne og hvis man nu også har en svigermor, så er der jo slået to fluer med et smæk.

2 caffe latte krus med små blomster pakket  ind i cellofan, det kan da kun bringe glæde i de små hjem.




2 kommentarer:

  1. Ja, sådanne krus med blomster kan man altid bruge - jeg kan i hvert fald. Jeg har de sidste år købt en stor Hortensia til haven til min mor - sådan en ny én kan man altid bruge til at udskifte dem fra sidste år - og min mor har jo alt i forvejen. Knus Anne

    SvarSlet
  2. Hej Anne

    Ja! de krus kan bruges på så mange måde og er helt uundværlige.

    En hortensia er også en god gave, den vil man altid blive glad ved.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.