torsdag den 7. juni 2012

Gammelt skab blev super flot

Kan i huske for et stykke tid siden, da jeg viste et indlæg med et skab, som jeg havde fundet i Gul Og Gratis , ellers kan i se Her! hvordan det så ud inden det blev malet i denne skønne lyseblå farve.

Det er blevet malet hvidt inden, da jeg syntes mine ting kommer mere til sin ret, når der er hvid baggrund.
Så har det fået to gange grunder og to gang af den lyseblå farve.

Derefter er det slebet, så det ser gammelt ud og til sidst har det fået to gange mat lak.

Skabet er blevet sat op ude på vores veranda og det hænger bare perfekt og giver lidt farve til alt det hvide.

Glæder mig til det blive vejr til at opholde sig derude, bare de fem minutter jeg stod derude for at tage billeder, var nok til at jeg hundefrøs og måtte ind og lave mig en kop the.

Kan ikke forstå hvor den varme sommer bliver af.

Ha´en dejlig dag og Tusind Tak for alle de søde kommentarer på min nye vægt, den er jeg bare så glad ved...















16 kommentarer:

  1. Ej,, hold da kæft hvor er det smukt det skab. ( ja, undskyld sproget ), men altså da :) Sådan et må jeg altså eje engang jeg finder sådan et skab. Det er vel nok flot lavet.. WAAAUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuu... I LOVE IT:: ME LIKE:::
    Husk på mig, når du er træt af det.
    Det står bare super flot til den hvide væg. Du er knagme dygtig, det kan INGEN ta' fra dig..
    Jeg osse ha' sådan et ;D)))
    Ha' en dejlig dag
    Knus Tina

    SvarSlet
  2. Wauw, hvor er det super flot.
    Så flot en farve, har du en farve kode du vil af med????
    God ide at male det hvitd indeni. Og tillykke med den nye bagevægt, den er rigtig lækker.
    Min lyserøde fra typhoon er falmet så meget den snart er helt hvid, så jeg skal ha malet min.
    Pakken til dig er langt om længe på vej til posthuset. Så mon ikke du har den i morgen :-))

    Håber du har fået varmen igen.
    God "hygge" eftermiddag til dig.
    (jeg vil gå på posthuset, mens du hygger med teen :-)))
    Knus Anette

    SvarSlet
  3. Skønt skab ;)
    Stemmer i med din undren, hvor søren bliver varmen dog af?

    SvarSlet
  4. Hej Tina

    Tak skal du have:-) du må ud og lede, er sikker på du lige pludselig falder over et:-)

    Hej Anette

    Jeg har sendt dig en mail.

    Du må igang med spray malingen, så den kan blive fin igen din vægt.

    Glæder mig til at posten kommer forbi:-)

    Hej Ditte

    Tak søde.

    Ja! nu trænger vi til noget varme...

    Ha´en skøn dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Hej Susi

    Wauw hvor er det flot, elsker jo lyseblå så det er jo lige mig.

    Klem fra FRU
    Gudiksen alias Tine

    SvarSlet
  6. Du er godt nok god til det der med farver og diverse.
    Det ser hammer godt ud.

    Mona

    SvarSlet
  7. Du er så god til at putte nyt liv i dine ting. Synes skabet er blevet rigtigt pænt. Kh Lonni

    SvarSlet
  8. Hej Susi
    Hvor er det et flot skab ...
    Du er simpelthen så god til det med farver ...
    Hvis du har lyst, kan du gå ind på min blog og se hvad jeg købte for det gavekort jeg vandt hos dig fra frk. Mage ...
    Fortsat dejlig dag ...
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  9. Hej Susi
    Hvor er det bare flot - er dybt misundelig - du er bare så dygtig til at se hvor flotte ting kan blive - Er helt vild med lyseblå og overvejer at male et gammelt stort skab. Så jeg vil meget gerne vide hvilket mærke plus farve kode du bruger
    Knus

    SvarSlet
  10. Det er utroligt hvad man kan finde på brugtbørsen ;-D Jeg elsker ideen med, at man kan pifte de gamle ting op og nyde dem igen. Super flot skab..god aften knus

    SvarSlet
  11. Hej Fra Gudiksen

    Tak for hilsnen, hvordan er det at være "Frue" du var så smuk i din bedårende kjole:-)

    Hej Mona

    Tak skal du have:-)

    Hej Lonni

    Tak skal du have, ja! man må sige det pyntede:-)

    Hej Dorthe

    Tak skal du have.

    Har været forbi og set din fine gave, det var da en lækker sag du fik for pengene...

    Hej Charlotte

    Jeg sender dig lige en mail, du må igang med at male dit skab.

    Hej Gitte

    Ja! det er dejligt når man kan få noget til en god pris og selv sætte sit præg på det:-)

    Tak for jeres søde kommentarer

    Ønsker jer en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  12. Uha det er blevet fint det lille skab. Og sikke et arbejde med alle de lag maling og lak. men flot ser det ud :0)

    SvarSlet
  13. Nej hvor er det flot ...
    Knus Karina

    SvarSlet
  14. Wau siger jeg bare, hvor ser det bare lækkert ud, man kommer jo i sommerstemning med de billeder, rigtig god aften ❤

    SvarSlet
  15. Hallo - det blev smukt, dit skab. Og det passer jo fint til dine andre ting.

    Hav en god weekend
    Birgitte

    SvarSlet
  16. Hvor er det bare blevet flot Susi. En rigtig god idé at male det hvidt inde i skabet for at fremhæve dine fine ting. Det passer jo helt perfekt hjem til dig!!

    Knus Tina

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.