fredag den 15. juni 2012

Greengate 2012-2013 er udgivet

Så i får lige lidt stemning billeder derfra og så kan i ellers hygge jer med at se hele den smukke kollektion Her!

Jeg tror man skal være hurtig, når det kommer for hold da op!! Det er blevet godt modtaget på Greengate Gruppen på Facebook, som i er meget velkommen til at melde jer til, i kan klikke på billedet ude til højre, så kan i være med, det er så hyggeligt derinde og vi er allerede ved at runde 300 medlemmer, det da super fedt...















7 kommentarer:

  1. Hvor de er finde fotos.Du har så sød blogg !

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare smukt!!!
    Tror jeg bliver fattig inden længe, hvis jeg skal købe alt det jeg har skrevet ned.

    Det er så dejligt man altid er opdateret med Greengate´s nye ting på din blog.

    Ønsker dig en dejlig weekend:0)

    Kram fra Celine

    SvarSlet
  3. Hvor ser det lækkert ud :) jeg modtog pakken i dag tak for handlen den er superflot knus og god weekend til dig og dine

    SvarSlet
  4. Hej Susi.
    kommer der kun det man kan se i kataloget?? Eller kommer der noget udover det. Jeg tænker på gavepapir og håndklæder. Det synes jeg ikke jeg kan se.
    Knus Anette

    SvarSlet
  5. Hej Ingrida

    Ja! der er mange fine sager og tak for din hilsen.

    Hej Celine

    Ja! de har godt nok lavet en flot kollektion, man kan nemt komme til at købe sig fattig...

    Hej Adriette

    Ja! Meget.-)
    Dejligt tasken faldt i din smag..

    Hej Anette

    For det meste er det kun det du kan se i kataloget, men nogen gange har de noget mere...

    Ja! Gavepapir og gæstehåndklæder, det kunne vi godt bruge:-)

    Tak for jeres hilsner og rigtig god weekend til jer..

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Tak. Jeg undre mig over der både er shampoo og hårbalsam osv. men ingen håndklæder. Men de kan selvfølgelig ikke lave alting. Men jeg havde jo lige en plan :-))

    SvarSlet
  7. Uha hvor er der mange skønne ting - en skam mit hjem ikke er større ;0) Tak for din søde hilsen i dag. Rigtig god weekend. Stort knus fra Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.