søndag den 22. juli 2012

Bakkebord

For et stykke tid siden fandt jeg et fint lille kort benet bord til bare 25 kr  og tænkte at det kunne være perfekt, når jeg skulle forkæles med morgenmad på sengen, eller bare når jeg sad i sofaen med min te eller min computer.

Nu har Kenneth tryllet med det og sat en fin kant på og så er det blevet malet hvidt og fået lidt slid mærker, så det ikke ser så nyt ud.

Er sikker på jeg vil bruge det rigtig meget, når jeg sidder i stuen eller på verandaen.

I kan se hvordan det så ud, da jeg fandt det Her!

Ønsker jer en dejlig Søndag og håber solen skinner fra en sky fri himmel hele dagen:-)











9 kommentarer:

  1. Super fint. .... Du/i er en knag til det ...
    Go søndag

    SvarSlet
  2. Nej så flot
    Du er altid så heldig :-) :-)
    Önsker dig en dejlig söndag
    Knus Karina

    SvarSlet
  3. Så fint! Mannen din er jammen flink til å trylle! Og du er flink til å se potensiale i ting!

    Nyt dagen

    Klem

    SvarSlet
  4. Åhhh hvor er det fint. Jeg er bare vild med bakkeborde. Jeg dekorere mine med diverse mosaiksten, og jeg har efterhånden fået lavet mig en del. Du kan se mit lille udvalg på min blog under Bakkeborde by me, hvis du har lyst.

    Mvh Helena Ps rigtig god dag til dig.

    Min blog er:
    madebyme-helena.blogspot.com

    SvarSlet
  5. blir like glad hver gang jeg ser dine søte bilder:)
    Så heldig du var med bordet!!
    Ha en fin dag:)
    Klem:)

    SvarSlet
  6. Åh, for noen lekkre bilder!!! Skikkelig lekkert bord...
    Har et slikt trau jeg også, men det er så veldig stort!

    Håper sommeren er fin hos deg! ;)

    SvarSlet
  7. Wauw Susi, det er blevet flot, sikke nogle guld fund du finder....er der ikke særlig misundelig, sådanne fund ville man aldrig fine her på sjælland ihvert fald ikke i Køge og omegn.
    Dejlige billeder også en flot cupcake

    SvarSlet
  8. Hvor er det blevet fint dit lille bakkebord.. Kunne nu være lækkert at prøve at få morgenmaden serveret på sådan et bakkebord i sengen... Reeeennnn luksus ;)
    Knus Tina

    SvarSlet
  9. Tak for alle jeres søde hilsner.

    Har ikke haft så meget tid til at svare de sidste par dage, så jeg håber det er okay!!

    Ha´en dejlig aften
    Knus Susi

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.