fredag den 20. juli 2012

Kortholder til væggen

Kan i huske den kort holder som jeg købte os Savillas.dk for et stykke tid siden?
Da jeg købte den var den i zink, men nu har min kære husbond spraymalet den mat hvid og den er bare blevet så fin.

Den har fået sin plads i køkkenet for enden af vores den store vægreol.
Nu kan jeg skifte billederne , når jeg trænger til at se noget andet..

Lige nu er den pyntet med kort fra Maileg, som er så søde. de er slet ikke til at stå for.

Senere idag kommer der lidt billeder fra legehjørnet, har nemlig fået malet bænken og det lille bord, så nu er de endnu engang blevet forkælet de kære Maileg Kaniner.









2 kommentarer:

  1. Så søt!
    Ønsker deg en god helg!

    Klem

    SvarSlet
  2. Skøn kortholder med søde kort - det er også flot at den er blevet hvid. Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.