tirsdag den 31. juli 2012

Ny hylde i stuen

Kenneth er blevet færdig med min nye hylde, som han igen har lavet af gamle gulvbrædder og nu hænger den fint i den lille stue.

Ellers er han i fuld sving i badeværelset, der ser ikke særlig kønt ud lige nu, men mon ikke det nok skal blive flot på et tidspunkt.

Han køre på sidste ferie uge, så jeg håber han når langt inden arbejdet kalder igen.

Vi skulle også gerne en smut i Fårup sommerland en dag i ugen, venter bare på vejret arter sig lidt bedre. er træt af regn...









8 kommentarer:

  1. Den er vel nok flot den hylde, din mand er jo guld værd !! ;D)) Han er en super dygtig håndværker.. Hylden ligner meget dem som du har i forvejen, det er måske og Kenneth som der har lavet dem??
    Du er et heldig asen, mere er der ikke at sige om det ;D)
    Ha' en dejlig dag .. håber også solen snart vender tilbage, gav ungerne trøje på her til morgen.. For galt, vil kræve solen tilbage til danmark..
    Knus fra mig
    Tina

    SvarSlet
  2. Hej Tina

    Ja!Han har lavet alle dem vi har i huset, så det er dejligt, så bestemmer man selv målene.

    Det er pisse koldt idag, det blæser en halv orkan, er så træt af det her møgvejr.

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Hej Susi
    Det er en rigtig flot hylde din Kenneth har lavet. Hvor må det være dejligt at få lavet alt på egne mål og til en helt anden pris end, hvis du skulle ud at købe det færdigt. Det giver en helt speciel glæde når ting er hjemmegjort, ik!
    Her i Haslev er det også møg vejr, bortset fra at i disse minutter skinner solen. Det varer bare aldrig så længe før regnen kommer igen, men så må man jo bare lave noget indendørs.
    Hav en rigtig dejlig dag!
    Kram fra Rita

    SvarSlet
  4. Ej hvor er den bare fin den hylde :)
    Han er sørme fingernem ham Kenneth :)

    Kram

    SvarSlet
  5. Hej Susi.

    Så fede ting i får lavet sammen. I er da et fantastisk team :-))
    Du har ideerne og han kan håndværket.

    Ja sikke et møgvejr, mon man kan få erstatnings ferie??? Pga dårligt vejr.

    Nu vil jeg på planteskolen og hente et par roser de har fået hjem til mig.

    Rigtig god dag til jer

    Knus Anette

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin, ja du har da en super dygtig mand, men det tror jeg også du sætter pris på ;)super sød den kanin med stolen og tæppet. Jeg er ved at male mit køkken, så jeg har travlt og nu vil jeg tage i Ikea efter hylder :) fordi min kæreste kan kan ikke lave nogen til mig :) knus

    SvarSlet
  7. Ja, han er da guld værd - din kære mand. Ville klart ønske at min havde de samme gener (han kan godt, men gider ikke :-)

    SvarSlet
  8. De er bare skønne de hylder som Kenneth fremtryller ;0) Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.