onsdag den 12. september 2012

Ny lækker bog

Både indeni og udenpå, kunne slet ikke gå forbi den, da jeg fandt den i Bilka igår.
Den kostede kun 75 kr så det syntes jeg var et godt køb.

Den er på dansk og det er let at forstå opskrifterne, selv for mig som ikke har prøvet det før, så nu varer det ikke længe, før jeg skal igang med at bage de lækre Macarons, har smagt dem hos Savillas og de smagte skønt!!!

Hvis i vil læse mere om den dygtige bager Mia Öhrn som har skrevet bogen, skal i bare klikke Her!













6 kommentarer:

  1. Hej Susi
    den ser lækker ud.
    Jeg har prøvet at lave macacones og det er hunde svært,mine blev aldrig til noget,håber du får bedre held med dem end mig,
    ved ikke om du så den store bagedyst på dr1 der lavede de dem og selv om de er dygtige var der flere hvor det gik galt.
    Rigtig god bagedag til digog håber resultatet bliver godt ..vi vil se billeder.......smiler mange knus Maj-Britt

    SvarSlet
  2. Den ser meget lækker og indbydende ud din nye bog :-)

    SvarSlet
  3. Skønne farver
    go bagning
    knus

    SvarSlet
  4. Så fin bok:)
    Gleder meg til og se dine lekre makroner:)
    Det er så godt, men jeg har ikke laget det selv enda:)

    Ha en fin fin dag:)

    SvarSlet
  5. Den bog har jeg også på ønskelisten. De har den også i Føtex i denne uge. Jeg har også prøvet at bage Macarons og det blev ikke det bedste resultat, men jeg vil prøve igen i nærmeste fremtid, nu har jeg nemlig købt mandelmel i Tyskland - har lidt på fornemmelsen, at det jeg selv havde lavet var lidt fugtigt, hvorfor det drillede mig med at komme af bagepapiret! Så du den store bagedyst i aftes - der lavede de også Macarons? Knus Anne

    SvarSlet
  6. Naaj, så er det ikke nu man skal fortælle, at bogen er på tilbud i næste uge i Netto til en 50,-

    Men er glad for du har vist den, for skal vist selv have fat i den næste uge.

    Go weekend :O)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.