lørdag den 27. oktober 2012

Walther & Co hos Gabrielle.dk

Så tøser nu går i helt amok, for Gabrielles.dk har nemlig lige fået et stort udvalg af Walther & Co ind i sin skønne butik i kan se hele udvalget Her!

Uha... Jeg har svært ved at styre mig, der er så mange fine sager...
Ville ønske jeg havde dobbelt så meget plads til pynt, men kun halvt så meget plads, når jeg skal gøre rent :-)

Husk!! Hun stadig holder fødselsdag, hvor i kan spare op til 70 % på bla. Greengate, klik Her og se de mange tilbud.

Hun har også sat noget af det nye ned, så kig godt efter, der er mange penge at spare...


Her på collagen kan i se bare et lille udvalg af de skønne sager, som i finder derinde...

P.s Der er nyt i min Pulterkasse...



2 kommentarer:

  1. Så mye fint!!
    Jeg elsker Walther&co:))

    Ha en fin helg ♥

    SvarSlet
  2. Uha ja, det er skønne ting! Knus Anne

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.