fredag den 11. januar 2013

Ny Lampe til små penge!!


Jeg ved ikke om i kan huske, at jeg købte en rigtig sød lampeskærm på Mailegs lagersalg sidst jeg var afsted.

Jeg har siden ledt og ledt efter en lampefod som passede til i størrelsen, har da også fundet et par stykker, men de var alt for klodset.

Så forleden dag, da min veninde og jeg var på loppetur, fik jeg en ide.

Jeg fandt denne fine lampe, den var i messing men med helt ny ledning i for bare 10 kr.

Så fik jeg sat Kenneth igang med den matte hvide spray maling og nu ligner den en million til bare 60 kr ialt, det kan da ikke gøre billigere...

Jeg tror jeg skal have fat i et par lampestativer og have lavet nogle i Greengate stof i samme stil, kunne det ikke være flot???

Har lige fået en kæmpe kasse fra Gabrielles.dk med noget af det nye Candy Mint, er i vimmer det er flot, meget flottere i virkligheden så jeg ved godt hvad jeg skal ønske mig i fødselsdags gave :-)  viser jer det imorgen.



Her kan i se den tændt, den er så hyggelig...



8 kommentarer:

  1. den er rigtig sød susi og ja de der messing stager må der da være mange af, de var jo yderst populære da farmor var ung...
    syntes helt sikkert du skal lave lidt flere og lampe skærme kan jo altid købes billigt på loppen eller i genbrugen eller også kan man jo købe dem CChobby og panduro
    dejlig dag til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja! Er den ikke bare rigtig fin, er også bare helt vild med den, den giver bare sådan en hygge.

      Ja! Der er mange af de lamper rundt omkring, så det bliver ikke svært at finde dem, så jeg skal vist afsted på loppen igen.

      Ha´en dejlig weekend

      Knus Susi

      Slet
  2. Rigtig sød lampe :-) Susi, skal lige høre om du har solgt Anna black vasen med "stjernerne" på? Min datter har nemlig set den i din pulterkasse på et tidspunkt! Knus Louise :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise

      Det har jeg desværre.
      Dejligt du kan lide min nye lampe .-)

      Ha´en dejlig weekend

      Knus Susi

      Slet
  3. Rigtig fin din lampe :)) god weekend
    Knus louisa

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Louisa er også bare helt tilfreds med den.

      Ha´en dejlig aften

      Knus Susi

      Slet
  4. Den er blevet super fin ;0) Glæder mig til at se det nye du har købt. Rigtig dejlig weekend. Knus fra Anne

    SvarSlet
  5. Den er blevet fin og passer helt sikkert hos dig.

    God weekeend ønsker jeg :o)

    knus Vibeke

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.