torsdag den 18. april 2013

Lydia Weinberg!!

Er helt klart en af mine ynglings kunstnere, havde jeg mere vægplads, ville jeg købe et af hendes store flotte malerier, de passer nemlig perfekt til sommerhusstilen og Greengate.

Lydia maler i skønne pastelfarve, som gør en så glad :-) i kan læse meget mere om Lydia Her!

I kan også finde Lydia og hendes smukke kunst hos Amio Her!

Men ud over sommerhusstilen, har hun lavet flere skønne  plakater i retro stilen, som passer ind til mange stilarter, dem er jeg altså også lidt vild med....

I kan se et udvalg af hendes smukke plakater og billeder herunder.

Har lyst til at se mere, kan i besøge hendes side Her!

P.s Hvis i skulle får lyst til ar se mit gamle skab, som jeg har tryllet med kan i se det på min blog "Sommerhusliv Hele Året" Her!
























3 kommentarer:

  1. Det er nogle smukke billeder Lydia laver !! Sådan et maleri ville jeg elske at ha i min stue. Sikke det kunne lyse op. De dejlige farver gør nu noget ved humøret :-)
    Kann du ha en go`dag,Susi <3
    Knus Jane

    SvarSlet
  2. Smukke billeder og dejlige farver <3
    Hun er virkelig god til at male Lydia.

    Ha' en dejlig dag søde <3

    Knus Birgitte

    SvarSlet
  3. Smukke billeder. Hun er utrolig dygtig og det billede du har, som hun har lavet er bare så fint <3
    Ha en dejlig dag, Susi.
    Knus fra Nanna

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.