lørdag den 29. juni 2013

Nyt Greengate!!!

Igår fik jeg min pakke fra Gabrielles.dk og det var jo ligesom juleaften...

Hun har et skønt udsalg igang med besparelser på helt op til 70 % i finder det Her!

Jeg havde bestilt en del i Amy Pale Blue, som jeg faktisk ikke har købt noget af endnu, har været så forelsket i Candy Mint.

Men hold da op!! Hvor en Amy Pale blue serien dog smuk, den har sådan en skøn lys tyrkis blå farve, der lyser helt op og står så smukt med den røde og grønne...

Den søde Amy termokande er slet ikke til at stå for, den er jeg så glad ved...

Den søde Havetaske i serien Agnes White, skal jeg bruge til alle mine kreative ting, så den er nem og have med, det er den bare perfekt til med alle de fine lommer....

Doris White vægge uret er noget af det sødeste jeg har set længe, det skal have sin faste plads i vores gæste værelse/ krearum når det står klar..

Jeg bestilte også lige fire af de mint julekugler, de er så smukke og med en besparelse på 70% måtte de bare med i kurven...

Så købte jeg de søde Sticky notes i Sandy dark, de jo bare perfekt til brug i kogebøgerne, så man altid kan finde sin ynglingopskrift....

Jeg fik også bestilt en del viskestykker og metervarer, så jeg har noget og sy af, når vejret ikke lige er ude vejr, så det vil jeg glæde mig til at komme igang med...

I kan se mange flere og større billeder på min blog "Sommerhusstil Hele Året"

Ønsker jer en dejlig weekend :-))))






1 kommentar:

  1. Åh...den er smuk Amy Pale Blue kanden <3 den må jeg ønske mig :)
    God idé med havetasken <3

    Fortsat god week-end søde.
    Knus Birgitte


    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.