fredag den 8. november 2013

Skønne sager fra Gabrielles.dk

Idag kom mine skønne sager, det meste af det fandt jeg  i Gabrielles.dk 
Pulterkasse, der er mange skønne sager og mange penge at spare, så der blev igen købt lidt julegaver, dem viser jeg selvfølgelig ikke.

Som i kan se blev det til endnu mere i Greengate serien Amy Pale Blue, den er jeg altså helt vild med og så måtte jeg bare eje et par stykker mere at de små Harlekinglas fra Walther og Co, samt de fine kort og servietter fra Maileg.

Gabrielles.dk har mange skønne sager ud over det der ligger i pulterkassen, så man bliver nemt fristet :-)))


Ønsker jer alle en dejlig weekend...











3 kommentarer:

  1. Fine sager du har købt og det er så flot dit Amy pale blue tæppe <3
    De er også så flotte de små Harlekinstager fra Walther & Co.

    Ønsker dig og din familie en rigtig dejlig aften.
    Stort knus Birgitte

    SvarSlet
  2. Fine sager du igen har fået købt :-)
    Rigtig god weekend Susi <3

    SvarSlet
  3. lækre sager - er helt vild med serivetterne ...
    får desværre ikke kommenteret så meget mere - kigger mest med fra mobilen :0)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.