onsdag den 29. januar 2014

Lidt nyt Greengate fra Møllegaarden...

Det kom med posten igår og jeg har fået taget lidt billeder på trods af det mørke vejr udenfor.

I kassen var der det meget smukke "Summer White" kuffertsæt fra Greengate´s nye kollektion, det er så smukt og meget større, end jeg lige havde regnet med, de har allerede fået en plads i stuen til mine kreative sager, det er nemlig dejlig nemt og have det lige ved hånden.

Jeg fik og 4 af de nye tallerkener også fra serien "Summer White" som jeg er så forelsket i :-))

Det er så smukt så smukt så smukttttt....

I finder de smukke sager og mange andre her hos www.møllegaarden.dk




1 kommentar:

  1. o jakie cudo! uwielbiam green gate! niestety aktualnie jest poza moim zasięgiem:(

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.