fredag den 10. januar 2014

Skøn pakke fra Gabrielles.dk.

Så blev det min tur til at får pakke fra Gabrielles.dk, har ikke handlet helt vildt, men lidt måtte jeg have fra hendes gode udsalg, der var mange penge at spare.

Jeg fik købt lidt Walther & Co, Maileg  og de smukke nye Greengate kander, som er rigtig fine og passer til alt det nye der er på vej...

Hun har stadig udsalg og har mange fine ting endnu, så kig forbi Her!

Skal jo spare til noget af det nye, som allerede er begyndt at komme hos Gabrielles.dk i kan se det Her!














4 kommentarer:

  1. De er så søde de kander - tillykke med dem :-)
    Jeg glæder mig til at komme hjem i dag, fordi jeg ved at posten har været forbi med en pakke fra Gabrielles :-)
    (Det er mest stof jeg har bestilt :-))
    God weekend, Susi.

    SvarSlet
  2. Ja! De er så fine, meget flottere i virkligheden ;-)
    Stof kan man jo altid bruge og især dig der er så kreativ og dygtig <3

    I må også have en dejlig weekend.

    Knus Susi

    SvarSlet
  3. Hei,så fine ting du har bestilt!!!Jeg har også bestilt litt jeg gleder meg til å få hjem....skulle ønske jeg kunne bestille enda mere for der er så mye fint!!!!!!Og alt som kommer,sukk,Green Gate har gjort det igjen og man får lyst på alt det nye!Skulle vært millionær ;)
    Endelig har jeg ihvertfall fått fatt i grenng bestukket jeg har hatt lyst på lenge og nytt styrketrekk er ikke noe bare jeg hadde lyst på,men også trengte!!!Så synd med tollen - hadde bestilt mye mer om det ikke var for den!!Ha en deilig weekend,kos deg med de fine nye tingene,lekre bilder som alltid!!!!
    Toveklem :)

    SvarSlet
  4. Fine ting du har købt. De er flotte dine kæder fra Walther & Co. Dem kan man bruge hele året <3
    Fine farver dine nye skåle har. :)
    Jeg har også været så heldig at modtage min pakke fra Gabrielle i dag!! skønt.
    Rigtig god weekend søde <3

    Stort knus
    Birgitte

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.