mandag den 29. september 2014

Flotte mærkater..

Fik jeg med posten i sidste uge, bestilt hos Jette, der er uddannet tegner/ grafiker og hun designer de smukkeste ting, kunne købe mig fattig!!

I kan besøge Jette i hendes webbutik her! 

Hun har også bloggen "Snullermor", som i finder her!

Har købt mærkater hos Jette før, med mit eget navn og med Greengate på, som jeg bruger på diverse ting, de er så søde.

Men denne gang bestilte jeg dem med Sofia på, så jeg kan forære dem til vores dejlige barnebarn.

Et lille ekstra fif, så passer de skønne bøger fra Krima og Isa, som jeg har købt hos www.gabrielles.dk perfekt til, dem finder i Her!


Ønsker jer en dejlig dag derude <3 p="">






1 kommentar:

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.