søndag den 14. september 2014

Vores renoveret Møbler...

I får lige lidt billeder af, de møbler og andre fine sager som vi efterhånden har haft mellem hænderne, imens vi har boet her i vores dejlige hus.

Jeg har hele mit liv elsket at sætte gamle sager i stand og få det til at ligne en million....

Men efter jeg blev syg, har jeg ikke kunne så meget, derfor er jeg mere en lykkelig for at have min dejlig mand, som altid giver mig en hjælpende hånd.

For selv om man er syg, holder hjernen jo ikke op med at tænke kreativt, når man som jeg er bidt af alt hvad der hedder indretning...

Så vi fordeler opgaverne, så jeg alligevel får sat mit præg på det meste herhjemme og det giver mig lysten til stadig at bevare mine kreative evner, så godt jeg kan :-)

Her under kan i se lidt af vores projekter igennem de sidste tre år.



















































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.