torsdag den 20. november 2014

DIY på lyskæde .

Har en ide jeg vil dele med jer, her i den søde juletid.

For et stykke tid siden fandt jeg en fin klar lyskæde med isblomster på hos www.frk.mage.dk 
( isblomsterne  er til at tage af).

Så har jeg gået med en ide og ventede på at lige de glaskugler, som  jeg tænkte på ville dukke op.
Igår  var jeg heldig og fandt dem hos www.søstrenegrene.dk til bare 0.98 øre og der var et væld af farver og vælge imellem...

Jeg har sat dem på med selvklæbende tape, så kan jeg altid få dem af igen.

Den blev rigtig sød syntes jeg selv og håber i kan bruge ideen.


Ønsker jer en dejlig aften...


Husk! min Give Away! I kan vinde en skøn Maileg julemand, sponsoreret af www.gabrielles.dk





Deltag her! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.