fredag den 9. januar 2015

Lidt hygge billeder fra mig til jer ...

Der sker ikke så meget her i vores lille hjem, da jeg stadig døjer med smerter efter bilulykken i sommers.

Er så træt af det, men kæmper en daglig kamp med smerter, går igennem en træls tid lige nu, hvor jeg går til kiropraktor, akupunktør og fysse og det næste der skal prøves er Kranio sakral terapi, for at se om det kan hjælpe på mine smerter.

Samtidig er jeg igang med at prøve endnu en gang piller, da dem jeg har fået indtil videre desværre giver mig mange bivirkninger, så jeg er ikke så meget på bloggen lige pt, men jeg håber og tror jeg vender stærkt tilbage lige pludselig....


I skal vide jeg er rigtig glad for hvert et besøg på min blog og sætter stor pris på alle jeres søde kommentarer, så bliv endelig ved med det :-)))


Ønsker jer en rigtig dejlig weekend derude...


Husk!! Min Give Away fra www.gabrielles.dk  I kan vinde et gavekort til Greengate´s nye sommer kollektion på  1000 kr

Her! 










7 kommentarer:

  1. Dear Susi
    I don't understand any word here :-( but i always looove your pictures so much, here or in instagram or wherever :-)
    Hugs
    Olivia

    SvarSlet
    Svar
    1. Thank you Olivia <3

      Wish you a lovely day.

      Hugs from Susi

      Slet
  2. Svar
    1. Thank you dear Angie <3

      Have a nice day.

      Hugs from Susi

      Slet
  3. Varme tanker til dig Susi. Jeg glæder mig over hvert blogindlæg du har overskud til at skrive. Håber behandlingen med kranio sakral vil hjælpe dig
    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Karina

      Håber også at det vil hjælpe mig, er træt af smerte :-(

      Ønsker dig en dejlig dag <3

      Knu Susi

      Slet
  4. Rigtig god forbedring til dig kære Susi! ;-)

    SvarSlet

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.