lørdag den 20. juni 2015

Den heldige vinder er udtrukket ...

Ja! Nu kunne jeg vist ikke trække den længere, ved der er en del søde piger der sidder og krydser fingrer for de bliver den heldige ejer af alle de smukke Greengate sager fra www.flot-skrot.dk.

Stod det til mig, så skulle i allesammen forkæles, men det går desværre ikke ;-)

Inden jeg udløser spændingen, vil jeg gerne sige TUSIND MANGE TAK til alle jer der legede med og et stort TAK til Marianne, som ejer den skønne butik www.flot-skrot.dk, dejligt du igen ville være med til at forkæle mine søde og trofaste følgere.


Den heldige vinder blev Camilla med nr 29 ud af 60 dejlige kommentarer.

Er du sød og sende mig en mail med navn og adresse, så du kan pynte dit kolonihavehus med de smukke sager.

Kig forbi, der kommer snart en ny lækker Give Away på bloggen :-)

Ønsker jer alle en dejlig Lørdag aften :-))














4 kommentarer:

Tak fordi du kiggede forbi.

Ha´en fortsat dejlig dag ...

Knus Susi

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.